רמיטלי ישראל עוברת למשרדים חדשים ומגייסת עובדים

חברת הפינטק מתל אביב - שפיתחה פלטפורמה בינלאומית לשירותים פיננסיים עבור מהגרי עבודה - מגייסת עשרות עובדים בתחומי הפיתוח, המוצר, השיווק ועוד, ועוברת למשרדים חדשים בעלות של מיליוני דולרים

מגייסת עובדים. רימיטלי במשרדיה החדשים.

חברת הפינטק רמיטלי ישראל (לשעבר ריווייר – Rewire) מגייסת עשרות עובדים ועוברת למשרדים חדשים בעלות של מיליוני דולרים. החברה מתל אביב, שפיתחה פלטפורמה בינלאומית לשירותים פיננסיים עבור מהגרי עבודה, תגייס לשורותיה בחודשים הקרובים עשרות עובדות ועובדים בתחומי הפיתוח, המוצר, השיווק ועוד, שיצטרפו אל כ-160 עובדות ועובדי החברה כיום. בעקבות התרחבות מצבת העובדים והרחבת הפעילות בישראל, החברה עברה למשרדים חדשים בתל אביב.

רמיטלי (Remitly) העולמית נכנסה לשוק הישראלי באוגוסט האחרון, כאשר רכשה את חברת הסטארט-אפ הישראלית ריווייר, במטרה להרחיב את פעילותה הגלובלית. בעקבות הרכישה, בסכום של 80 מיליון דולר, רמיטלי ישראל תאיץ את צמיחתה תחת כנפיה של החברה העולמית, ותמשיך לפתח את פתרונותיה עבור מהגרי עבודה בישראל וברחבי העולם, ביניהם חמישה מיליון לקוחותיה של רמיטלי העולמית.

המשרדים החדשים בתל אביב

בעקבות צמיחת הפעילות וגיוס העובדים הודיעה רמיטלי ישראל כי חתמה על הסכם שכירות למשרדים חדשים בתל אביב לתקופה של ארבע וחצי שנים, בעלות של מיליוני דולרים.

משרדי החברה החדשים ממוקמים באזור רחוב יגאל אלון בתל אביב, בסמוך לרכבת השלום ולנתיבי תחבורה מרכזיים נוספים.

שטח המשרדים עומד על כ-2,200 מ"ר, הכוללים חדרי ישיבות מרווחים, חדר משחקים וחצר ענקית, אשר מתפרסים על פני קומה אחת גדולה מאוד ומאפשרים נגישות בין כל עובדי החברה ועמדות עבודה. בנוסף, עובדות ועובדי החברה ייהנו מהטבות ייחודיות של רמיטלי העולמית, כגון חופשת לידה מוארכת לבן או בת הזוג, גמישות בימי חופשה בנוסף לסופי שבוע מוארכים פעם בכמה זמן על חשבון החברה, ביטוח בריאות פרטי, מסלולי פיתוח אישיים ומקצועיים לעובדות ועובדים, ועוד.

"חברת רמיטלי העולמית מאוד מאמינה בכשרונות שיש פה בארץ"

הרכישה, וההשקעה האדירה הזו בפיתוח וחיזוק הצוות בישראל, מצביעות לפחות על פניו על תנופה ויציבות וכי רמיטלי העולמית מאמינה בטאלנט שיש בישראל.

מייסדירימיטלי ישראל (לשעבר ריווייר). מימין: עדי בן דיין, סמנכ"ל הפיתוח, סער יהלום, סמנכ"ל הטכנולוגיה, וגיא קשטן, המנכ"ל.

מייסדירימיטלי ישראל (לשעבר ריווייר). מימין: עדי בן דיין, סמנכ"ל הפיתוח, סער יהלום, סמנכ"ל הטכנולוגיה, וגיא קשטן, המנכ"ל. צילום: תום חוליגנוב

גיא קשטן, מנכ"ל רמיטלי ישראל: "אני וכל הצוות בישראל נרגשים מאוד מהמעבר למשרדים החדשים והצמיחה המשמעותית שאנחנו חווים. חברת רמיטלי העולמית מאוד מאמינה בכשרונות שיש פה בארץ, ולכן בתמיכתם ובעידודם אנחנו מתכוננים לגדילה משמעותית, לצד עשייה אפילו יותר משמעותית, תוך שימור אופי העבודה הדינמי המאפיין את תרבות הסטארט-אפים הישראלית".

לדבריו, "רמיטלי העולמית היא חברה מאד יציבה, שלאחרונה הציגה את דו"ח סיכום 2022 עם נתוני צמיחה מרשימים המראים הכנסות של למעלה מ-$653 מיליון דולר, כמו גם צמיחה של 43% בהכנסות לעומת 2021. יתרה מכך, לצד תחושת היציבות שהשותפות עם רמיטלי העולמית מייצרת, והיא קריטית בזמן כזה, אנחנו מעמיקים את ההשקעה שלנו בעובדים עם סל הטבות ייחודי, שנבנה מתוך הבנת הצרכים האמיתיים והקריטיים של העובדות והעובדים שלנו".

לייצר שוויון הזדמנויות פיננסי לקהל מהגרי עבודה

קשטן הוסיף ואמר כי "יתרה מכך, דווקא בזמן כזה חשוב להשקיע מאמצים כדי להנגיש מוצרים פיננסים ולמעשה לייצר שוויון הזדמנויות פיננסי לקהל מהגרי עבודה. כאמור, אנחנו צומחים וזו תהיה הזדמנות אדירה עבור עשרות עובדות ועובדים חדשים בעלי רצון לשנות את העולם, המחפשים מקום עבודה איכותי, בעל תפישה חברתית מתקדמת החותרת לאימפקט משמעותי".

על חשיבות האימפקט החברתי בעיניה של רמיטלי ישראל תעיד העובדה שכ-34% מבין עובדי החברה בישראל מגיעים ממדינות שונות ומרקעים מגוונים. הם מספקים שירותים למהגרים מסין, תאילנד, פיליפינים, ניגריה, הודו ועוד. נשים מהוות כ-46% ממצבת העובדים (ו-32% במו"פ) ולהט"בים – 12%.  

רמיטלי היא החברה הגדולה והמובילה בעולם בתחום השירותים הפיננסיים הדיגיטליים למהגרים, היא מעסיקה כ-2,400 עובדים, ומשרתת יותר מחמישה מיליון איש ב-170 מדינות, אשר משתמשים בפתרונותיה להעברות כספים בינלאומיות. בשנת 2022, לקוחותיה העבירו באמצעות האפליקציה למעלה מ-28 מיליארד דולר. החברה צומחת בקצב שנתי של קרוב ל-35% ומחזורה השנתי לשנת 2023 צפוי להגיע לכ-860 מיליון דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים