השליטה ב-סרברפארם נמכרה לחברת ההשקעות מניולייף

החברה הישראלית - המספקת שירותי חוות שרתים משמונה דאטה סנטרים שבבעלותה בעולם ובארץ - היא בבעלות משפחת פפשדו, אך כעת השליטה בה נמכרה לחברת ההשקעות האמריקנית במסגרת עסקה שהיקפה כמה מאות מיליוני ד'

השליטה עליה נמכרה למניוליף. סרברפארם הישראלית.

סרברפארם, חברה ישראלית המספקת שירותי חוות שרתים משמונה דאטה סנטרים שבבעלותה ברחבי העולם, כולל אחד במושב בני ציון, מוכרת את השליטה בחברה לחברת ההשקעות האמריקאית מניולייף (Manulife) – חברת בת של קרן ההשקעות הנושאת את שמה ועוסקת לאחרונה בהרחבת ההשקעות שלה בתחום אספקת שירותי דאטה סנטרים. העסקה אמורה להיסגר ברבעון השלישי של השנה, לפי ההודעה המשותפת שפרסמו שתי החברות, ולמרות שתנאיה לא פורסמו – ההערכה היא שמדובר בעסקה שהיקפה כמה מאות מיליוני דולרים.

סרברפארם היא חברת בבעלות משפחת פפושדו, ואבנר פפושדו, המשמש כמנכ"ל החברה, אמר: "השותפות עם מניולייף, משקיעה שחולקת את החזון של סרברפארם לצמיחה ושירות לקוחות, תאפשר לנו לתת מענה יעיל לגל הביקוש הבא של לקוחותינו הקיימים והחדשים. מערכת היחסים החדשה שלנו תספק מומחיות נוספת והון ביצועי חדש עבור מספר הזדמנויות פיתוח אטרקטיביות, וכן תעזור לספק ללקוחותינו מסלול צמיחה ארוך טווח".

כאמור, הרוכשת תקבל שמונה דאטה סנטרים, שניים בחוף המזרחי של ארצות הברית, שניים בחוף המערבי שלה, אחד בטורונטו, לונדון ואמסטרדם, ואת הרשימה סוגרת כאמור חוות השרתים בישראל. סך הכל ההספק המיועד לשירותי IT עומד על 125 מגה-וואט והשטח הכולל של כל חוות השרתים עומד על יותר מ-20 מיליון מרובע (ברוטו).

"סרברפארם בנתה פורטפוליו דטה סנטרים איכותיים ופלטפורמת צמיחה, הממוקמת היטב כדי לנצל את הרוחות החזקות בשוק הדטה סנטרים. אנו נרגשים מהעתיד של החברה ומהיכולת שלנו לתמוך ב-סרברפארם בשלב הבא של הצמיחה שלה בשם הלקוחות שלנו", אמר רג'פ קנדירציוגלו, ראש תשתיות גלובלי ב- מניולייף ניהול השקעות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים