הסטארט-אפ סוואפ גייס 11.5 מיליון דולר

כספי הגיוס ישמשו את החברה - שפיתחה טכנולוגיית AI פורצת דרך, המאפשרת להאיץ ולייעל משמעותית את תהליך התכנון האדריכלי - למימון המשך פיתוח המוצר שלהם ולהרחבת מערך השיווק

מימין לשמאל: המייסדים של סוואפ - נועם גת, איתן צרפתי ועדי שביט.

סוואפ (Swapp) השלימה באחרונה סבב גיוס A בסך כולל של 11.5 מיליון דולר. הגיוס הובל על ידי קרן ההשקעות הגלובלית Eurazeo ובהשתתפות משקיעים קיימים וחדשים, Entrée Capital, קרן XTX Ventures ו-Activum SG Capital. בכך מגיע סך הגיוסים של החברה מאז הקמתה ל-18.5 מיליון דולר.

הגיוס הנוכחי ישמש את החברה לצמיחה בשווקים קיימים וחדשים, הרחבת הפעילות העסקית ותוספת יכולות בפיתוח המוצר.

סוואפ פיתחה טכנולוגיית בינה מלאכותית פורצת דרך, המאפשרת להאיץ ולייעל משמעותית את תהליך התכנון האדריכלי, שנחשב לארוך ומורכב.

טכנולוגיית הבינה המלאכותית של סוואפ מביאה בשורה מהפכנית לענף האדריכלות: מיקוד עבודת האדריכל בתכנון ובעיצוב המבנה ומקסום כישוריו וזמנו לטובת יצירת ערך ללקוח, בזמן שה-AI מבצעת את "העבודה השחורה" של הכנת השרטוטים והתוכניות המפורטות.

הפתרון מבית סוואפ מאפשר ללקוחותיה, משרדי אדריכלות מובילים בארה"ב ובישראל, להאיץ ולייעל משמעותית את תהליך התכנון האדריכלי על ידי אוטומציה של הפקת תוכניות בנייה מפורטות ומודלים תלת-מימדיים מבוססי BIM (מידול אינפורמציית המבנה), ובכך להגדיל את רווחיות הפרויקטים הקיימים, ואף לקלוט פרויקטים חדשים מבלי להגדיל את ההוצאות הנלוות.

מרגישים בכל יום שהם עושים מהפכה אמיתית ועוזרים לאדריכלים בכל העולם להתאהב מחדש במקצוע. אנשי צוות סוואפ.

מרגישים בכל יום שהם עושים מהפכה אמיתית ועוזרים לאדריכלים בכל העולם להתאהב מחדש במקצוע. אנשי צוות סוואפ. צילום: אסף אלבוחר

תוכניות אדריכליות מפורטות – על פי דרישת הלקוח 

האלגוריתם של סוואפ, שאומן על מיליוני מטרים מרובעים של תוכניות אדריכליות, מייצר תוכניות אדריכליות מפורטות על פי דרישת הלקוח ומאפשר התאמה לסגנון התכנוני של כל משרד ומשרד, תוך שמירה על סודיות ופרטיות תוצרי התכנון של הלקוחות. כך מרוויחים לקוחות החברה קיצור רדיקלי של תהליך יצירת התכנון המפורט – מחודשים רבים, לימים ספורים – לצד צמיחה משמעותית בכמות הפרויקטים הניתנים לתכנון בו-זמנית.

"המוצר שפיתחנו ב-סוואפ מהווה סגירת מעגל עבורי ומתקן את העוול שאדריכלים רבים חשים בכל יום: בזבוז זמן רב על יצירת תכניות מפורטות, במקום על התכנון עצמו, וזאת ללא תמורה הולמת לעבודתם", אמר איתן צרפתי, מייסד שותף ומנכ"ל סוואפ, שהוא אדריכל בהכשרתו.

"כעת, בעזרת הטכנולוגיה של סוואפ, שעות רבות של עבודה סיזיפית, טכנית ומשעממת יחסכו מהאדריכל, ויפנו מקום וזמן יקר למחשבה יצירתית, לשילוב הקשרים תרבותיים בתכנון ולמקסום כלכלי של הזמן המושקע בפרויקט. הצוותים שעובדים ב-סוואפ מרגישים בכל יום שהם עושים מהפכה אמיתית ועוזרים לאדריכלים בכל העולם להתאהב מחדש במקצוע", סיכם צרפתי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים