"הדרך להאצה דיגיטלית עוברת במיינפריים"

"אותה מערכת, שנדמית לעתים כמיושנת, מהווה אי של יציבות מחשובית בעולם משתנה", אמרה תמר בן-פורת, מנהלת טכנית לפתרונות מיינפריים בנספרו

תמר בן-פורת, מנהלת טכנית לפתרונות מיינפריים בנספרו.

"אתגרי המנמ"ר.ית לא השתנו בעשורים האחרונים: תפקיד כל מנהל.ת IT הוא להריץ את העסק, לוודא שהכול יעבוד ותמיד – למשל, שהכסף יצא מהכספומט ושהשאילתה מבסיס הנתונים תגיע מהר ובאופן מדויק. אלא שלצד הביצועים, נדרש להזריק חדשנות ל-IT. פה נכנס המיינפריים. אותה מערכת, שנדמית לעתים כמיושנת, מהווה אי של יציבות מחשובית בעולם משתנה. המיינפרים מניב שני ערכים למנהלי ה-IT: יציבות ומנוף לחדשנות. מדובר בפלטפורמה בטוחה, מאובטחת, אמינה ומוכחת, שמעניקה למנהלי המחשוב המון שקט", כך אמרה תמר בן-פורת, מנהלת טכנית לפתרונות מיינפריים בנספרו (NessPRO).

בן-פורת דיברה בפתח כנס שערכה החברה, נציגת ברודקום בישראל. הכנס נערך היום (ד') במלון דן אכדיה בהרצליה, בהשתתפות עשרות נציגים של לקוחות החברה.

"כשמדברים על מיינפריים", אמרה, "חושבים על פלטפורמה טכנולוגית. זה נכון ויש לה יתרונות טכנולוגיים, אולם הדבר העיקרי זה ההון האנושי. מה שאנחנו מייצרים פה הוא קהילה של מומחי מיינפריים, שיוכלו לשתף מידע מקצועי ולהיות בקשר עם מומחי ברודקום שלנו בארץ ובחו"ל, לטובת ליווי וסיוע טכני. הקהילה הזו מאוד חשובה ועונה למצוקת כוח האדם הקיימת בתחום".

"ברודקום משקיעה בפיתוחים טכנולוגיים גם סביב המיינפריים", ציינה בן פורת. "למשל, בעולמות ה-DevOps, האחסון והאבטחה. עוד היא משקיעה משאבים רבים בפיתוח ההון האנושי לתחום. החברה מבינה שהמענה למצוקת כוח האדם הוא חשיפה של הדור הצעיר אליו. לשם כך היא מפעילה תוכנית הכשרות והדרכות ללקוחותיה, ללא עלויות נוספות, על מנת לסייע להם להפיק מהמיינפריים את המיטב. נספרו, כנציגת ברודקום תוכנה, רואה בהון האנושי את המפתח להצלחה בעולם המיינפריים. היא ממנפת אותה, על ידי תמיכה ביצירה של קהילות מקצועיות ומתעדכנות, שכוללות כנסים מקצועיים בתחום".

לסיכום היא אמרה כי "המיינפריים נמצא בחזית הטרנספורמציה הדיגיטלית. הוא כולל בתוכו רכיבי אמון, בינה מלאכותית, אחסון ואבטחת מידע. ככזה, הוא בעל יכולת לפעול בעולם החדש באופן אינטגרטיבי. בעבר, המיינפריים נתפס כפלטפורמה יציבה אך מיושנת. כיום הלקוחות הארגוניים, גם בישראל, מבינים שהחדשנות עוברת גם דרכו, ושהוא מהווה גורם תומך ומאיץ לשינוי הדיגיטלי בארגונים".

זוהר פרל, סמנכ''ל בכיר בנס ומנהל חטיבת ברודקום תוכנה בנספרו.

זוהר פרל, סמנכ"ל בכיר בנס ומנהל חטיבת ברודקום תוכנה בנספרו. צילום: ניב קנטור

זוהר פרל, סמנכ"ל בכיר בנס (Ness) ומנהל חטיבת ברודקום תוכנה בנספרו, אמר כי "בימים אלה אנחנו חוגגים שמונה שנים לייצוג של ברודקום בארץ. זה החל עם הייצוג של CA, המשיך בכך שהפכנו ל-CA ישראל ומשם עבר לייצוג של סימנטק, שגם אותה ברודקום רכשה".

לדבריו, "תחום המיינפריים הינו נדבך חשוב בפעילות של ברודקום בישראל, ואנחנו פועלים להביא אליו את המרכיבים החדשניים. המיינפריים פה כדי להישאר: הארגונים הגדולים בעולם פועלים בסביבת מיינפריים, והמצב דומה גם בארץ. מרבית הארגונים הפיננסיים בישראל הם לקוחות שלנו, וכך גם גופים רבים ונוספים ממגזרי התעשיה, הממשלה והביטחון".

פרל סיכם באומרו כי "פעילות ברודקום תוכנה בישראל מונה יותר מ-80 מומחים והנתון הזה מהווה עדות לחשיבות הפתרונות של ברודקום עבור השוק הישראלי. התפקיד שלנו הוא להמשיך ולהביא ללקוחות ערכים מוספים נוספים – וכך נמשיך לעשות".

עוד דיבר בכנס ד"ר ויקאס סינהא, סגן נשיא ברודקום ומנהל חטיבת התוכנה למיינפריים.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גיא

    חחחח. כן, גם הסוס היה אי של יציבות ואמינות לעומת המכוניות המסוכנות והשובבות האלו.

  2. זיו

    ממש פתרון אידיאלי ... מישהו נתן הדעת על העלויות המטורפות של המיינפריים לעומת סביבה מבוזרת??? הם מוכרים מיינפריים, אז יספרו לכם הכל, העיקר למכור - כי זה מה שאנשי מכירות עושים. כל העולם אומר אחרת, ורק בחטיבה זו נכנסה כל התבונה שבעולם???

אירועים קרובים