תחילת שנה טובה לסלקום: הרווח הנקי זינק ב-54%

החברה מסכמת את הרבעון הראשון עם עליות ברווח הנקי, בהכנסות, במספר מנויי הסלולר ובמספר לקוחות הסיבים האופטיים

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום.

סלקום פתחה את השנה ברגל ימין: על פי הדו"חות שהחברה פרסמה הבוקר (ד'), ההכנסות שלה חצו את הרף של מיליארד שקלים ועמדו על 1.08 מיליארד, לאחר שעלו ב-2.5%, והרווח הנקי צמח ב-53.6% ל-43 מיליון. מנהלי סלקום יכולים לרוות נחת גם מהרווח התפעולי, שזינק ב-26% ל-92 מיליון.

חלוקת ההכנסות מעלה כי מכירות השירותים רשמו עלייה של 4.88% ל-795 מיליון שקלים ואילו מכירות הציוד פחתו ב-3.7% ל-286 מיליון. ההוצאות הכלליות גדלו בפחות מ-1% וההוצאות הגולמיות נותרו ללא שינוי. לעומת זאת, הרווח הגולמי רשם עלייה של 8.7% ל-325 מיליון שקלים. הרווח הגולמי השולי היה 30.1%.

אחת הסיבות המרכזיות לעליות בהכנסות וברווחים היא הסיבים האופטיים של החברה – מנוע צמיחה בלתי נדלה לחברות התקשורת, אם לא העיקרי שבהם. כך, ברבעון הראשון של השנה, 16 אלף מנויים חדשים הצטרפו לשירות הסיבים האופטיים של סלקום, ומספרם עמד בתום הרבעון על 204 אלף. מאז הרבעון הראשון של השנה שעברה זינק הנתון ב-36%. מעל 60% ממנויי האינטרנט של סלקום משתמשים בסיבים אופטיים. החברה רשמה ברבעון גידול גם במספר מנויי הסלולר שלה: הנתון עלה ב-3% ל-3.46 מיליון לקוחות.

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום, אמר כי "החברה פתחה את 2023 עם תוצאות מצוינות, בהמשך ישיר לתוכנית האסטרטגית שלה, שהחלה בשנה שעברה. סלקום רשמה עלייה משמעותית ברווח, גידול בלקוחות הסיבים וצמיחה בסלולר. החברה בולטת גם בתחום החשמל, עם ביקושים משמעותיים ולקוחות שמעוניינים להצטרף לשירותי החשמל של החברה. ברבעון הזה רשמה סלקום שורת הישגים גם בפעילותה במגזר העסקי, תוך ביסוס מעמדה כשחקנית בעולמות התקשורת וה-IT".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סלקומאית לשעבר

    כל כך גאה במנכ"ל הזה שמביא תוצאות נהדרות ולא על חשבון העובדים או הלקוחות. הכל בנעימות ונחישות. שאפו !

  2. Erez

    עדין אפשר להרוויח ממחיר של פלאפל ?

אירועים קרובים