ניאוגיימס הישראלית נרכשת על ידי אריסטוקרט ב-1.2 מיליארד דולר

ניאוגיימינג מספקת טכנולוגיה ושירותים בתחומי iGaming, iLottery וספורט ● סכום הרכישה משקף פרמיה של יותר מ-110% ממחיר השוק של החברה בסוף השבוע

מוטי מלול, מנכ"ל ניאוגיימס

חברת ניאוגיימס (Neogames), המספקת פתרונות טכנולוגיים ושירותים ליותר מ-200 לקוחות ברחבי העולם עומדת להחליף בעלות לאחר שקיבלה הצעת רכישה על ידי אריסטוקרט, ענקית הגיימינג והתוכן מאוסטרליה, ב-1.2 מיליארד דולר במזומן. ההצעה שהוגשה הינה במחיר מניה של 29.5 דולר, שמשקף פרמיה של יותר מ-110% ממחיר השוק של החברה נכון לסגירת המסחר ביום שישי היום האחרון של המסחר השבועי.

ניאוגיימס, אשר חלק ניכר מעובדיה, כמו גם מטה החברה, ממוקמים בתל אביב, היא חברת טכנולוגיה, המשמשת כספקית גלובלית של פתרונות iGaming ו-iLottery. פתרון השירות המלא של ניאוגיימס והחברות הבנות שבבעלותה משלב פלטפורמות טכנולוגיות ייחודיות ומגוון שירותים.

ניאוגיימס השלימה בשנת 2022 את רכישת קבוצת החברות אספייר גלובל וכיום מונה כ-1,100 עובדים בשמונה מדינות באירופה ובארה"ב ומספקת את שירותיה ליותר מ-200 לקוחות ברחבי העולם. החברה נסחרת כיום בבורסת נאסד"ק בניו-יורק.

"אנו נרגשים להצטרף לאחר מחברות הגיימינג המצליחות והגדולות בעולם ולהיות חלק משמעותי מאסטרטגיית הצמיחה של אריסטוקרט", אומר מוטי מלול, מנכ"ל ניאוגיימס. "אני בעיקר גאה בצוות העובדים שלנו, שהפכו אותנו לאחת החברות המובילות בעולם בתחום אספקת טכנולוגיה ושירותים בתחומי iGaming, iLottery וספורט – וככזו שמשלבת בין כל אלה. אין לי ספק ששיתוף הפעולה עם אריסטוקרט יסייע לנו להפוך למובילה גלובלית בתחומנו, יאפשר לנו להיכנס לשווקים חדשים, להעמיק פעילות בשווקים קיימים ולהרחיב את מגוון האפשרויות ללקוחותינו הרבים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים