חברות ישראליות וקוריאניות ישתפו פעולה באבטחת מידע וסייבר

איגוד ההיי-טק הישראלי ואיגוד תעשיית אבטחת המידע של קוריאה, ה-KISIA, חתמו באחרונה על הסכם הדדי (MOU) שמשמעותו היא פתיחת קו ישיר אל מול השוק בדרום קוריאה בתחום הסייבר ואבטחת המידע העולמיים

במעמד חתימת ההסכם. מימין לשמאל: מריאן כהן, יו"ר איגוד ההיי-טק הישראלי; מאיה שוורץ, מנכ"לית האיגוד; ו-דונגבום לי, יו"ר ה-KISIA.
יקדמו זו את זה בזירת הסייבר. דרום קוריאה-ישראל. צילום אילוסטרציה: BigStock

יקדמו זו את זה בזירת הסייבר. דרום קוריאה-ישראל. צילום אילוסטרציה: BigStock

איגוד ההיי-טק הישראלי בהתאחדות התעשיינים חתם יום (ד') על הסכם הדדי (MOU) של איגוד תעשיית אבטחת המידע של קוריאה, ה-KISIA – לקדם שיתופי פעולה עסקיים בין החברות הישראליות והקוריאניות בתעשיית אבטחת המידע העולמית והסייבר. ההסכם, בו שותף גם פורום חברות הסייבר הישראלי, נחתם במהלך ביקורה של משלחת קוריאנית בארץ. המשלחת, בהובלתו של יו"ר ה-KISIA, דונגבום לי, מנתה 15 אנשי מקצוע שהגיעו לישראל באחרונה.

איגוד ההיי-טק הישראלי וה-KISIA ציינו כי כחלק מההסכם, שני הגופים יחתרו לשיתוף פעולה בתחומים הבאים: תמיכה ביוזמות רלוונטיות המבוצעות על ידי כל צד, כולל ביקורים הדדיים; קיום סמינרים ופגישות עסקיות אחרות, המתמקדות בנושאי תעשיית אבטחת המידע והסייבר העולמית; שת"פ לשיפור מערכות הקשורות לתעשיית אבטחת המידע; ושיתוף זמין על מידע של מגמות בתעשייה, מגמות במדינות או נתוני שוק אחרים. הקשרים בין הגופים כוללים התייחסות למדיה המודפסת והאלקטרונית, קישורים לאתרים ונתונים רלוונטיים אחרים. וכמו כן השניים הסכימו ביניהם על שיתוף פעולה מחקרי.

"הזדמנות אדירה לעשות עסקים עם קוריאה גם בתחומים האלו"

על ההסכם חתמו מריאן כהן, יו"ר איגוד ההיי-טק, ומאיה שוורץ מנכ"לית האיגוד, ו-לי, יו"ר KISIA. ההסכם נחתם במסגרת פיתוח עסקי בינלאומי של האיגוד ופורום חברות הסייבר הישראלי, ומשמעותו היא פתיחת קו ישיר אל מול השוק בדרום קוריאה בתחום הסייבר ואבטחת המידע.

מאיה שוורץ, מנכ"לית איגוד ההיי-טק הישראלי: "תעשיית הסייבר הישראלית היא מהמובילות בעולם. פורום הסייבר של איגוד ההיי-טק, אותו מקדם ליאור פרנקל, המנכ"ל והבעלים של חברת ווטרפול (Waterfall), שם לו למטרה בין היתר, להביא הזדמנויות עסקיות בינלאומיות, ואכן אנו שמחים על שיתוף הפעולה שנוצר בין שתי המדינות ובטוחים שמכאן ייווצרו הזדמנויות עסקיות ומחקריות משמעותיות לשני הצדדים". 

מריאן כהן, יו"ר איגוד ההיי-טק הישראלי בהתאחדות התעשיינים: "זוהי אבן דרך משמעותית לתחילתו של שיתוף פעולה בנושא אבטחת מידע וסייבר אני נרגש מאוד עם חתימת ההסכם. אנו באיגוד ההיי-טק פועלים במרץ בכדי לייצר הזדמנויות עסקיות עבור חברינו וזוהי הזדמנות אדירה לעשות עסקים עם קוריאה גם בתחומים האלו".

מצד KISIA ציין לי כי "באנו לכאן להתחיל שיתוף פעולה. קוריאה וישראל דומות בהרבה תחומים. קל לנו לעבוד עם חברות ישראליות, אנו אוהבים את ישראל ומאמינים בשיתופי פעולה נרחבים. לכם יש גישה לשוק האמריקני, אליו אנו רוצים להיכנס, ולנו יש גישה לשווקי אסיה ,ונוכל להיות שותפים טובים לחברות ישראליות אשר מחפשות לחדור לשווקים אלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים