ענקית הפינטק אייר וולקס נכנסת לישראל

החברה, שמציעה פלטפורמה לתשלומים ושירותים פיננסיים, פותחת בישראל סניף שימקד את הפעילות שלה בה ובמזרח התיכון כולו ● בראש הפעילות יעמוד אור ליבן, בעברו איש גוגל ישראל

אור ליבן, מנהל פעילות אייר וולקס בישראל ובמזרח התיכון.

ענקית הפינטק אייר וולקס (Airwallex), שפיתחה פלטפורמה לתשלומים ושירותים פיננסיים, הכריזה היום (ג') על כניסתה לשוק הישראלי, כראש גשר למדינות נוספות באזור. ישראל נבחרה למרכז לפעילותה האזורית של החברה לאור לקוחותיה המקומיים, הקיימים והפוטנציאליים, ועקב האקו-סיסטם הטכנולוגי התוסס בה. מי שישמש מנהל הפעילות בארץ ובמזרח התיכון הוא אור ליבן, בעברו איש גוגל ישראל.

אייר וולקס נוסדה ב-2015 במלבורן, אוסטרליה, והיא בין החברות בעלות קצב הצמיחה המהיר ביותר בעולם בתחום התשלומים והתשתיות הפיננסיות. שווי החברה הוא 5.5 מיליארד דולר והיא גייסה מעל 900 מיליון דולר מסיילספורס ונצ'רס, סקויה, טנסנט ומקורות נוספים. מחזור המכירות שלה הוכפל בשנה האחרונה ומערכותיה עיבדו במהלכה תשלומים בהיקף שנתי של 50 מיליארד דולר. אייר וולקס מעסיקה 1,300 עובדים ב-20 משרדים ברחבי העולם, ובכוונתה לגייס 500 עובדים נוספים עד סוף השנה, לרבות בישראל ובעוד מדינות במזרח התיכון.

על רשימת לקוחותיה של אייר וולקס בישראל נמנות חברות בעולם ההיי-טק כגון אאור קראוד (OurCrowd) ופאפאיה גלובל, והיא נותנת שירות גם לחברות גלובליות כגון שיין וחברת התעופה האוסטרלית קוואנטס.

ליבן אמר כי "אני מצטרף לצוות של אייר וולקס בעת שהחברה ממשיכה את תנופת צמיחתה לעבר ישראל והמזרח התיכון. טכנולוגיה משחקת תפקיד מרכזי במימוש הפוטנציאל של תשלומים גלובליים, ולמסחר הדיגיטלי יש תפקיד מרכזי בהתפתחות הכלכלית של ישראל והמזרח התיכון. התשתית הפיננסית של אייר וולקס והשירותים הפיננסיים שהיא מספקת הם שילוב מנצח עבור עסקים שמחפשים מקורות הכנסה חדשים באמצעות התרחבות גלובלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים