מערכת Hyperscale X של קומוולט הוטמעה בבזק בינלאומי

בזק בינלאומי שדרגה את מערך הגיבוי שלה והטמיעה את הפתרון - המוקדש לגיבוי ושחזור הנתונים - באתר הראשי שלה ובאתר ה-DR, על מנת להפוך את נתוני החברה לזמינים ובטוחים ● שווי הפרויקט מוערך במאות אלפי דולרים

איציק שליסלברג, מנהל אגף טכנולוגיות בבזק בינלאומי.

בזק בינלאומי, חברת פתרונות התקשורת וה-IT, שידרגה את יכולות הגיבוי ושחזור הנתונים שלה באמצעות הטמעת מערכת HyperScale X של קומוולט (Commvault), המתמחה בניהול והגנת נתונים, בפרויקט ששווק על ידי חברת בילוקאל (Belocal).

הפרויקט החל בסוף 2022 והסתיים במהלך הרבעון הראשון של 2023. עלות הפרויקט להטמעת הפתרון, התשתית והרישוי מוערכת במאות אלפי דולרים.

הפרויקט הוא שדרוג למערכת -HyperScale X של קומוולט, והוא חלק מהשינוי שעברה בזק בינלאומי מהיותה אחת משלוש חברות הבנות של בזק: פלאפון, יס, ובזק בינלאומי.

כעת החברה מפסיקה להיות ספק ה-SP למגזר הפרטי, ותשמש מעתה כזרוע העסקית של בזק לעולם האינטגרציה, חוות השרתים והעולם התת-ימי, תוך התמקדות בסייבר, דאטה סנטרים ופתרונות ענן. אי לכך, עלה בחברה הצורך לגדול ברמת הנפח, ברמת ה-SLA וברמת השרידות.

מה שינה הפתרון בבזק בינלאומי?

Commvault HyperScale X הוא מערך גיבוי אינטואיטיבי ופשוט ליישום, המוטמע בתצורת Scale-Out Architecture, TAR מאפשרת להתמודד עם כל סוג או גודל של סביבה. הוא משולב במלואו עם פלטפורמת ניהול הנתונים החכמה של קומוולט' כדי לעזור לארגונים לעבור מתשתיות מסורתיות לתשתיות מודרניות. הפתרון מספק סקלביליות, אבטחה מפני מתקפות ושרידות ברמה הגבוהה ביותר, כדי להאיץ את תהליך השינוי הדיגיטלי של הארגון. בנוסף, הארכיטקטורה הגמישה של הפתרון מאפשרת למשתמשים להתחיל לפעול במהירות ולצמוח לפי הצרכים של הארגון.

המערך והשרתים החדשים של Commvault HyperScale X הוטמעו באתר הראשי ובאתר ה-DR של בזק בינלאומי, עקב הצורך לשמור את ההיסטוריה והנתונים כך שיהיו זמינים לארגון בעת הצורך.

הגיבוי בוצע למערכות הליבה של ה-IT: אורקל, CRM, ERP, Billing ומערכות וירטואליות של VMware, כאשר מדובר באלפי שרתים, עם מעל ל-90% שרתים וירטואליים.

גיבוי כלל המערך הווירטואלי של הארגון כולל פלטפורמות וסביבות וירטואליות בקוד פתוח, ביניהן: Kubernetes, Red Hat OpenShift ו-oVirt.

פתרון הגיבוי HyperScale X של קומוולט מגבה ברמה היומית את כלל מערכי הליבה של הארגון אשר כוללים בסיסי נתונים של עשרות טרה. בפרויקט בוצעה מיגרציה מלאה לכלל סביבת הגיבויים הקודמת, ללא השבתה. לכלל המידע המגובה מתבצעות רפליקציות מקוונות לאתר ה-DR, בזמינות מיידית לשחזור במקרה של נפילת האתר הראשי.

"תהליך ההטמעה עבר בצורה חלקה"

איציק שליסלברג, מנהל אגף טכנולוגיות בבזק בינלאומי, ציין כי "צמצמנו את חלונות הזמן והרפליקציה לאתר השני, ואני יכול לשחזר מיד את הדאטה אם אני צריך. כמו כן, תהליך ההטמעה עבר בצורה חלקה. אם בעולם הפיזי המערכות יותר מסובכות ומרכזי הנתונים די גדולים, כאן, המסה העיקרית של העולם הווירטואלי לא הורגשה כמעט. מאז הטמעתה, המערכת מבצעת כעשרת אלפים גיבויים בשבוע ב-99.9% הצלחה ועמידה ב-SLA במעל ל-95% הצלחה".

שמואל ששון, מנהל מכירות ב-בילוקאל, אמר כי "פתרון HyperScale X מהווה תשתית גיבוי אמינה ומאובטחת, המעניקה לארגונים גמישות גדולה יותר בניהול המידע שלהם ושיפור תשתיות ההגנה של הארגון. אנחנו שמחים להמשיך את המסע המשותף והמוצלח עם קומוולט, ויחד להמשיך להביא את הפתרונות המתקדמים ביותר בניהול נתונים לארגונים רבים ממגוון תעשיות ומגזרים".

דודי שוחט, מהנדס מערכות בכיר בקומוולט ישראל, אמר כי, "פתרון HyperScale X של קומוולט הוא הפתרון המוביל והחזק ביותר כיום בשוק. זהו פתרון שמקל על צוותי IT והופך את תהליך הגיבוי והשחזור לפשוט ונוח, ומכיל נפחי נתונים עצומים המתאימים לארגונים מכל סוג שהוא ובכל גודל אפשרי. אנחנו מודים לבזק בינלאומי על האמון המתמשך במערכות של קומוולט ולשותפינו ב-בילוקאל על שיתוף הפעולה הפורה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים