גאדג'Time: רמקול מסיבות של סאונדבוקס – עושה שמח בקיץ

ה-Soundboks Gen 3 הוא רמקול Bluetooth Performance, החזק מספיק כדי למלא את סביבתו בצלילי בס דרמטיים וטרבל חדים במשך 40 שעות בסוללה אחת ● הוא נבנה לעמידות, ניידות וקישוריות כך שיתאים גם למסיבה בחוץ

מה שהמסיבה שלכם צריכה? ה-Soundboks Gen 3, של החברה הדנית סאונדבוקס.

הקיץ, שלמרות מזג האוויר המשוגע הוא יותר קרוב מרחוק, לא הולך יחד רק עם ים ובריכה. הוא מתקשר גם עם עונת המסיבות באופן טבעי, כי כל כך הרבה צעירים פשוט יוצאים לחופשות הגדולות שלהם – וטוב, גם די הרבה אנשים מבוגרים, שלא פחות אוהבים לחגוג כשהם כבר יוצאים מהשגרה.

לא מתרגש מקצת חול. Soundboks Gen 3.

לא מתרגש מקצת חול. Soundboks Gen 3. צילום: יח"צ

ומה צריך למסיבה? קצת שטח פתוח ורמקול חזק, ממש לא יותר, וה-Soundboks Gen 3, של החברה הדנית סאונדבוקס (שמתם לב עד כמה הדנים טובים במוצרי מסיבות ומוזיקה?) הוא בדיוק סוג כזה של רמקול. הוא מגיע גם עם עמידות סביבתית בתקן IP65, כך שהוא לא מפחד מקצת חול והתזות מים ויש לו גם הגנה מפני קצר חשמלי, הגנת יתר ותת פריקה והגנה מחימום יתר.

הסוללה הניתנת להחלפה אמורה להספיק לעד 40 שעות ברמת שמע בינונית, והוא גם מצויד בידית שהופכת אותו למעין מזוודה קטנה, שאפשר לקחת לכל מקום.

בחברה טוענים כי מדובר בעוצמת קול ברמת קונצרט, עם איכות צליל מדהימה שמסתמכת על אלמנטים גדולים של בס וטרבל, כדי להציע טווח צלילים מרבי ומדויק.

בנוס, במצב TeamUP אפשר לחבר עד חמישה רמקולי Gen 3 באופן אלחוטי, כדי ליצור סביבת מוזיקה וריקודים עוצמתית במיוחד.

לרגל ההשקה הרוכשים הראשונים יקבלו גרילים צבעוניים, וזה אולי ינחם קצת את הארנק שתדרשו לשלוף ממנו 4,490 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים