גיל טמיר מונה למשנה למנכ"ל ומנמ"ר הפניקס

טמיר מגיע לחברת הביטוח לאחר ששימש במשך שנתיים וחצי כסמנכ"ל מערכות המידע והטכנולוגיות של ישראכרט ● הוא יחליף את רון שבילי, שפורש לקריירה עצמאית, אולם ימשיך ללוות את הפניקס

גיל טמיר, משנה למנכ"ל ומנהל אגף חדשנות וטכנולוגיות בהפניקס.

גיל טמיר מונה באחרונה לתפקיד משנה למנכ"ל ומנהל אגף חדשנות וטכנולוגיות בחברת הביטוח הפניקס. הוא מחליף את רון שבילי.

טמיר שימש בשנתיים וחצי האחרונות כסמנכ"ל מערכות המידע והטכנולוגיות של ישראכרט. הוא הוביל בתפקידו זה פיתוח טכנולוגי רחב היקף, שכלל החלפת מערכות לגאסי לצד השקה של מוצרים פיננסיים מתקדמים, יישום טרנספורמציה דיגיטלית בהיקפים נרחבים, מעבר לענן, פיתוח תשתית נתונים והכנסת כלי בינה מלאכותית ולימוד מכונה. זאת, כחלק מהמהלכים שמבצעת ישראכרט להפוך מחברת כרטיסי אשראי לחברה פיננסית באופן כללי.

בטרם הגיעו לישראכרט שימש טמיר כסמנכ"ל מערכות המידע והטכנולוגיות של AIG ישראל. לפני כן הוא עבד במשך 14 שנים בפרטנר, שם הוא ניהל את אגף פיתוח מערכות המידע. קודם לכן היה טמיר ראש צוות פיתוח באמדוקס במשך שלוש שנים.

רון שבילי, המנמ"ר הפורש של הפניקס.

רון שבילי, המנמ"ר הפורש של הפניקס. צילום: סיון פרג'

שבילי, שכאמור, טמיר הוא מחליפו בהפניקס, הודיע על רצונו לפרוש לקריירה עצמאית. הוא שימש בתפקיד במשך 3.5 שנים, שבמהלכן הוא וצוותו ביססו את עולמות הדיגיטל וחוויית הלקוח, הנתונים והחדשנות בחברה, וכן ביצעו השקעות בשיתופי פעולה עם סטארט-אפים. שבילי פעל לקידום תוכנית לטרנספורמציה לענן והוביל שורה של פרויקטי IT. הוא ימשיך לשתף פעולה עם הפניקס גם לאחר עזיבתו את התפקיד, ילווה את הסטארט-אפים שבהם החברה מושקעת ויוביל השקעות בחברות הזנק חדשות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים