משתמשי Gmail מתעצבנים: גוגל משלבת פרסומות באמצע האינבוקס

משתמשים פרסמו בטוויטר צילומי מסך של תיבת הדואר הנכנס ב-Gmail, כשבין הודעות הדואר משולבות הודעות פרסומיות ● גוגל לא סיפקה הסבר

בלי תצוגת HTML בסיסית. ג'ימייל

באחרונה החלו לצוץ פרסומות של גוגל באמצע תיבות הדואר הנכנס של חלק מהמשתמשים, שפרסמו בטוויטר צילומי מסך, שרואים בהם הודעות של קידום מכירות ופרסומות כשהן מעורבות בין הודעות הדואר הנכנס בשולחן העבודה של Gmail, והם לא ממש מרוצים, בלשון המעטה.

בעוד שגוגל שילבה ב-Gmail כבר מזמן מודעות קידום מכירות וכדומה בחלק העליון של תיבות הדואר הנכנס, היא מעולם לא העזה להדביק אותן בין הודעות הדואר. המיקום החדש כמובן מבלבל, כי הוא מקשה על המשתמש להבחין בין הודעות דוא"ל לפרסומות, גם אם בהודעות הפרסומיות מופיע הסמל הירוק הקטן "מודעה". לא ברור אם מדובר במבחן כלשהו או בהשקה הדרגתית.

בציוץ המוצג להלן, מופיע צילום המסך של תיבת הדואר הנכנס עם ההודעות הפרסומיות של גוגל, והמשתמשת rohallma@ כותבת: "כאדם שעובד קשה מאוד כדי לשמור על הדואר שלי מעודכן, אני לחלוטין נטרפת ש-Gmail שמים עכשיו מודעות אקראיות בתיבת הדואר הנכנס שלי???"

משתמש אחר צייץ: "Gmail @Google@ זה צריך להיות לא חוקי. תחזירו את המודעות להתחלה", ומשתמש נוסף כתב: "גוגל משתגעת עם המודעות עכשיו". משתמשת נוספת לא בחלה במילים, וכתבה: "יו, Gmail@ איך לסלק את המודעות האלה מהפיד של תיבת הדואר הנכנס שלי? זו חוויה ממש מחורבנת".

בנוסף, בשבועות האחרונים החלו חלק מהמשתמשים באפליקציה לנייד להבחין במודעות עם תמונות בגודל מלא בראש תיבות הדואר הנכנס שלהם.

האתר של גוגל אינו מציין כרגע אם היא מוכרת מודעות הממוקמות באמצע תיבות הדואר הנכנס, ובאחד מעמודי התמיכה מצוין ש-Gmail מציע "מודעות הניתנות להרחבה בראש הכרטיסיות של אנשים". דף אחר על מסעות הפרסום של Google Discovery מציג גם כן דוגמה של מודעת Gmail, שמופיעה בראש תיבת הדואר הנכנס של המשתמש.

מכל מקום, גוגל עדיין לא פרסמה תגובה כלשהי או הסבר האם שינתה את מדיניות הפרסום שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים