מה צפוי ב-WWDC, שייערך בעוד כחודש?

כנס המפתחים של אפל יתקיים ב-5-9 ביוני הקרוב ויכלול שלל השקות של מכשירים ועדכוני מערכות הפעלה - אפילו יותר מתמיד ● אבל העניין הגדול שהאירוע לוכד הוא סביב מוצר חדש שיוצג בו - מהו?

מה יתרחש בו? WWDC23.

כנס המפתחים של אפל, WWDC, שייערך ביוני הקרוב, יהיה עמוס במיוחד מבחינת השקת מכשירים חדשים, כמו גם עדכונים לכל מערכות ההפעלה. למעשה, לפי הדיווחים הכנס הזה אמור להיות הגדול אי פעם מהבחינה הזו, והוא אמור להיות עוד יותר מעניין לאור העובדה שלאחר כמעט עשור אפל תשיק בו מוצר שמשתייך לקטגוריה שהיא לא שיחקה בה עד עתה: ערכת משקפי המציאות המעורבת.

כזכור, ערכה המציאות המעורבת הזו תושק למרות שבתוך אפל עצמה היו קולות לא מעטים שחשבו שצריך לדחות אותה בעוד תקופת מה, ולא רק כדי לשפר אותה, אלא גם כדי לחכות שהשוק יהיה משמעותי יותר. למעשה גם עתה ההנחה היא שהמכירות יהיו די צולעות בהתחלה, במיוחד בחודשים הראשונים לאחר ההשקה הקרובה, אבל שהן יתחזקו אחרי שהמפתחים יתחילו להציע אפליקציות מותאמות – ו-אפל מתכוונת להעביר מסרים ישירים מאוד למפתחים בכנס הנוכחי, בעיקר בתחום של איזה סוג של אפליקציות כדאי לפתח.

תתחיל את מסעה בגזרת המציאות המעורבת. אפל.

תתחיל את מסעה בגזרת המציאות המעורבת. אפל. צילום: BigStock

משקפי המציאות המעורבת יגיעו גם עם מערכת הפעלה ייעודית שזכתה לשם xrOS, שתלווה כמובן בערכת פיתוח, ובמקביל לה יושקו הגרסאות החדשות של שאר מערכות ההפעלה של אפל: iOS 17, iPadOs 17, macOS 14, וכן עדכון ל-watchOS – כשלפי הדיווחים, מבין על העדכונים רק האחרון אמור להיות משמעותי, אם כי את הכי הרבה רעש יעשה העדכון ל-iOS 17, לפחות בגרסה האירופית שלו, שתפתח את הטלפונים של החברה לאפשרות התקנת אפליקציות שמקורן אינה החנות של אפל עצמה.

בגזרת החומרה אמורה אפל להציג MacBook Air ראשון עם מסך 15 אינץ', גרסה מעודכנת של MacBook Air עם מסך 13 אינץ', MacBook Pro עם מסך 13 אינץ', שאמור להציע תצורה קצת נמוכה יותר שתהיה נגישה יותר מבחינת מחיר, עדכון משמעותי ומעורר ציפיות – iMac עם מסך ה-24 אינץ', וכנראה גם דגמים עוצמתיים יותר של MacBook Pro, שיהיו מבוססים על מעבדיה החדשים של אפל במשפחת ה-M2.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים