iOS 16.4 כבר כאן, וכולל כמה וכמה אימוג'ים חדשים

עם העדכון של מערכת ההפעלה החדשה ב-iPhone מגיעים גם 21 אימוג'ים טריים, שביניהם ניתן לגלות למשל אווז, מדוזה, שורש ג'ינג'ר, לב ורוד, חלילית עץ ומניפה ● בנוסף, העדכון גם מטליא פרצות אבטחה ● ומה עוד?

מכיל אימוג'ים חדשים. עדכון iOS 16.4 מבית אפל.

משתמשי מכשירי ה-iPhone תתחדשו – יש לכם אימוג'ים חדשים! עדכון iOS 16.4 שאפל השיקה באחרונה פשוט כולל גם אימוג'ים חדשים, שיאפשרו ללקוחות החברה לבטא באופן פחות מילולי חוויות, כמו למשל לתאר צריבת מדוזה בגלל טבילה בים, כעת כשעונת הרחצה נפתחה רשמית.

אז אם ברגשונים עסקינן – מדובר ב-21 האימוג'ים, מתוך 31 שאושרו רשמית בספטמבר אשתקד.

ומה כוללת רשימת האימוג'ים החדשים? ראשית יש בה, כמובן, חיות – מלבד המדוזה תמצאו כעת אפשרות להוסיף לצ'אטים שלכם ראש של אייל מוס, אווז, ציפור שחורה קטנה וחמור; גם לב בצבעי ורוד ותכלת, ספה וכסא וסמל Wi-Fi הצטרפו למלאי האימוג'ים; בגזרת המזון תמצאו אגס וקלמנטינה, תרמיל סויה/שעועית ירוקה, ושורש ג'ינג'ר; ובנוסף יש גם יקינטון, גולש.ת גלים, ספוג רחצה, פרצוף מטולטל, אימוג'י של 'כּיִף', ועוד. 

מה עוד כולל העדכון? 

העדכון, מן הסתם, לא נועד רק להוספת אימוג'ים, אלא כולל גם מגוון תכונות חדשות, כשבעיקרון זה אמור להיות אחד העדכונים האחרונים לפני שאפל תציג רשמית את הגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה שלה בכנס המפתחים WWDC23 שיערך בקיץ.

בין הפונקציות שיתווספו למכשירי ה-iPhone של מי שיתקין את העדכון נכללת, למשל, תכונת בידוד קול. התכונה כבר הייתה קיימת ב-פייסטיים (Facetime), אך כעת היא מתרחבת גם אל שיחות הטלפון הרגילות ותוכלו להפעילה כשבשיחה נשמעים רעשי רקע. לצורך ההפעלה – השתמשו במרכז הבקרה ובסמל המיקרופון, שלחיצה עליו תבודד את קולכם מהצלילים הרועשים שסביבכם.

חידושים אחרים ב-iOS 16.4, לדוגמה, כוללים את הבקר האלחוטי של PlayStation 5 Dual Sense Edge שיכול מעתה להיות שימושי במכשירי אפל, ב-iPhone, ב-iPad, ב-Mac וב-Apple TV, אחרי שתותקן עליהם הגרסה העדכנית של מערכת ההפעלה.

בנוסף יש גם קיצורי דרך חדשים, שאמורים להפוך את חיי משתמשי ה-iPhone לקלים יותר, ומאפשרים לבצע במהירות: השתקת מתקשרים חדשים; שינוי הגדרות תצוגה, כגון True Tone או בהירות; או למשל גם לשלוט ישירות בחיבורי VPN.

אלו לא כל התכונות החדשות אמנם, וייתכן שיש אחרות שיהוו עבורכם פתרון לנושאים מטרידים אחרים, אבל גם אם כלל התכונות לא מהוות זרז להתקנת העדכון במכשירכם – בכל זאת מומלץ לעשות זאת, מסיבות אבטחה. העדכון ל-iOS 16.4 סוגר יותר מ-30 בעיות אבטחה, כך לפי 9to5mac.com, ותוכלו למצוא מפרט שלהן כאן.

כדי להתקין את עדכון iOS 16.4: גשו ל-הגדרות > כללי > עדכון תוכנה. בהצלחה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אנונימי

    אני עשיתי את העדכון ומאז אני לא שומעת כלום באינסטגרם לא שירים ולא סטורים שאנשים מדברים וזה לא קשור לרמקול הוא על הכי גבוה

    1. משיב לאנונימי

      היי גם לי זה היה ככה כנס לפוסט כלשהו עם קול ולחץ להפעיל את הקול וזה אוטומטי יהיה בסטורי גם

אירועים קרובים