אופרה אחרת: כלי AI ג'נרטיביים התווספו לדפדפן אופרה

מעבר למיקרוסופט, שכזכור שילבה את ChatGPT בדפדפן ובמנוע החיפוש שלה, גם אופרה מקיימת הסכם פעילות עם OpenAI ומשדרגת את דפדפן אופרה כעת ביכולות GPT ● השינויים חלו בגרסת שולחן העבודה וב-Opera GX

הוסיפה כלי AI ג'נרטיבית לדפדפן. אופרה.

אופרה (Opera) – החברה העומדת מאחורי הדפדפן בעל השם הזהה – היא החברה הנוספת בשוק הדפדפנים שחתמה על הסכם פעילות עם OpenAI, מעבר למיקרוסופט, שכזכור שילבה את ChatGPT גם בדפדפן שלה, מעבר למנוע החיפוש.

הסכם זה מניב פירות ראשונים כעת, עם השקת גרסה חדשה של הדפדפן שמכילה את ChatGPT ואת ChatSonic – כלי יצירה ויזואלית – ככלים הזמינים בסרגל הצד של הדפדפן, בלחיצה אחת ישירה.

מעבר לכך הכריזה החברה על AI Prompts ערכת כלי בינה מלאכותית שזמינה בכל עמוד אליו גולשים, אם על ידי סימון טקסט בדף בו נמצאים, או באמצעות כפתור שמופיע לצד שורת הכתובת של הדפדפן.

ערכת כלים זו מאפשרת, בין השאר, לתמצת לסקירה מהירה את מה שכתוב בדף, וכן מאפשרת להכין ציוץ לטוויטר שמבוסס על התוכן המקוצר הזה, שניתן גם לעצב בסגנון כתיבה של סופר/משורר מפורסמים – שקספיר לדוגמה, ועוד.

"אופרה מרחיבה באופן פעיל את תוכנית הבינה המלאכותית שלה ליצירת תוכן עבור מוצרי הדפדפן, החדשות והמשחקים עם פתרונות משלה ושותפויות חדשות וקיימות. אנו שמחים שהמשתמשים שלנו יחוו בינה מלאכותית מחוללת תוכן עם מהדורה זו. צפו מאיתנו לחידושים נוספים", אמרה ג'ואנה צ'אג'קה, מנהלת מוצר באופרה.

כלי התוכן החדשים זמינים עבור כל מי שיוריד את הגרסאות השולחניות ל-Windows של הדפדפן, בגרסה רגילה ובגרסת המשחקים Opera GX.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים