סטייקהולדר פודס מתכננת להשקת עוף מתורבת בסינגפור

חברת הדיפ-טק הישראלית מעוניינת להשיק מוצרי עוף מתורבת, תחילה בסינגפור, ודיווחה באחרונה על תוכנית אסטרטגית לארגון מחדש בחברה הבת שלה, פיס אוף מיט

סטייקהולדר פודס הישראלית. תנסה לפרוץ עם בשר עוף מתורבת בסינגפור.

כחלק מההיערכות לפריצה לשוק הסינגפורי, חברת סטייקהולדר פודס (Steakholder Foods – לשעבר מיטק) דיווחה באחרונה על מספר צעדי רה-ארגון מטעמה בחברה הבת שלה, פיס אוף מיט (PoM – ר"ת Peace of Meat). 

סטייקהולדר נחשבת כיום חברת מזון דיפ-טק בינלאומית שנמצאת בחזית תעשיית הבשר המתורבת, ותוכניתה הנוכחית היא להגיש בקשות לאישור רגולטורי בסינגפור, המדינה הראשונה והיחידה שהשלימה עד כה את תהליך האישור לצריכת בשר מתורבת, כמו גם לסיים את ההגשה הרגולטורית לרשות המזון של סינגפור, ה-SFA, עד סוף 2023 וכהיערכות להגשה בארצות הברית.

אריק קאופמן, מנכ"ל סטייקהולדר פודס.

אריק קאופמן, מנכ"ל סטייקהולדר פודס. צילום: סטייקהולדס פודס

עוד מתכוננים בסטייקהולדר – הסטארט-אפ הישראלי אשר מתמחה בהדפסת תלת-ממד של בשר אלטרנטיבי – לפעול כדי להגדיל את היקפי הייצור, וזאת באמצעות מפעל חיצוני, בתהליך מואץ וחסכוני, המבטל כרגע את הצורך להמשיך לקדם את פרויקט מפעל הפיילוט של החברה.

בנוסף הכריזו בסטייקהולדר על כוונה לערוך גם ארגון מחדש של כוח האדם בחברת הבת, לצורך יעילות מוגברת והשגת היעדים החדשים. לפי החברה, המבנה הארגוני החדש והיעיל יאפשר פיתוח מהיר יותר ויכלול פיטורי עובדים באופן ממוקד בתחומים אשר אינם קשורים ישירות להגשות הרגולטוריות. הדבר עתיד לאפשר לסטייקהולדר להפחית עלויות כוח אדם ולהקצות משאבים באופן יעיל יותר לשם תמיכה ביוזמה חשובה זו.

אריק קאופמן, מנכ"ל סטייקהולדר פודס: "ההכרזה של היום מהווה צעד חשוב במאמצינו להשיק בהצלחה מוצר בשוק הסינגפורי. על ידי מיקוד מחדש של המשאבים שלנו ביוזמה זו וייעול הפעילות שלנו, אנו מאמינים שנוכל להשיג יעילות ופרודוקטיביות גבוהה יותר, תוך שיפור סיכויי ההצלחה והחדירה שלנו לשוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים