חדש בגוגל: להסיר תמונות של קטינים מתוצאות החיפוש

גוגל הפעילה אתמול מדיניות חדשה, שלפיה "כל מי שגילם מתחת ל-18, או הוריהם או המשגיח שלהם, יכולים לבקש את הסרת תמונותיהם מתוצאות החיפוש באמצעות ביצוע כמה צעדים פשוטים"

להסיר תמונות מתוצאות החיפוש

גוגל הפעילה אתמול מדיניות חדשה, שמאפשרת הסרת תמונות של קטינים מתוצאות החיפוש שלה.

"בעזרת המדיניות החדשה שיושמה, כל מי שגילם מתחת ל-18, או הוריהם או המשגיח שלהם, יכולים לבקש את הסרת תמונותיהם מתוצאות החיפוש באמצעות ביצוע כמה צעדים פשוטים. המשמעות היא שהתמונות לא יופיעו בתוצאות החיפוש של התמונות, או כתמונה ממוזערת בשום פריט בתוצאות החיפוש", כותבת גוגל בהודעה.

המדיניות החדשה היא חלק מסידרה של פעולות שגוגל הודיעה באוגוסט האחרון כי תנקוט במטרה להגן על פרטיות של קטינים ועל רווחתם הנפשית בכך שתעניק להם יותר אפשרויות שליטה על האופן שבו הם נראים ברשת.

לצורך הסרת תמונות מתוצאות החיפוש, יש צורך למלא טופס בקשה של כתובת ה-URL של התמונה, לצד כתובת ה-URL של דף החיפוש של גוגל שבו נמצאת התמונה והמונח ששימש לחיפוש, ואז תבצע החברה הערכה של הבקשה. גוגל מדגישה בהודעתה, כי גם אם הבקשה תוביל להסרת התמונה מתוצאות החיפוש במנוע שלה, "חשוב לציין כי הסרת התמונה מתוצאות החיפוש אינה מסירה אותה מהאינטרנט".

עוד ציינה גוגל, כי המדיניות החדשה מיועדת למקרים שבהם גילו של נשוא הבקשה הוא מתחת ל-18, וכי במקרה שמבוגרים רוצים שיוסרו חומרים הקשורים בהם, עליהם להשתמש באפשרויות אחרות.

"אנו מאמינים כי השינוי הזה יסייע לתת לאנשים צעירים יותר שליטה על העקבות הדיגיטליות שלהם והיכן נמצאות התמונות שלהם בחיפוש", כתבה גוגל בהודעתה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים