חדש בשירותי גוגל: שינויים ועדכונים להגנה על קטינים

במסגרת ההגנות על קטינים מתחת לגיל 18 נקטה גוגל פעולות שונות, בהן אפשרות לבקש מחיקת תמונות מתוצאות החיפוש, מניעת טרגוט של מודעות, הפעלה של ברירות מחדל מגינות, חסימה של הצגת תכנים לא ראויים ועוד

הגנה על קטינים. גוגל. צילום: BigStock

כחלק מסידרת פעולות שנועדו להגן על קטינים מתחת לגיל 18, גוגל הודיעה כי לא תאפשר עוד לטרגט מודעות על בסיס גיל, מין או תחומי עניין. בנוסף, גוגל מוסיפה אפשרות חדשה למשתמשים בני פחות מ-18 לבקש להסיר תמונות שלהם מתוצאות החיפוש של תמונות במנוע החיפוש שלה, ובנוסף, והעלאת סרטונים ליו-טיוב על ידי משתמשים בגילאים האלה תקבל בהדרגה את הגדרות הפרטיות המחמירות ביותר כברירת מחדל.

לדברי החברה, השינויים האלה מבוססים על כללי רגולציה חדשים בכמה מדינות, ומתוך רצון להציע חוויית מוצר ויכולות שליטה אחידות ועקביות בצורה גלובלית.

החברה מדגישה, כי בקשה להסרת תמונה לא תגרור את הסרתה מהרשת, אלא רק תאפשר לשלוט על הפצת התמונות.

במקביל לשינוי בטרגוט המודעות, גוגל הודיעה כי תרחיב את אמצעי ההגנה כדי להפסיק הצגה בפני הקטינים של מודעות בקטגוריות עם רגישות לגיל.

במסגרת הפעולות והשינויים הנוספים בשירותיה לקטינים, אפשרות החיפוש הבטוח תהפוך כעת לברירת מחדל בקרב משתמשים בגילאים שמתחת ל-18. תכונה זו, שחוסמת הצגה תוצאות לא ראויות בתוצאות החיפוש, תתווסף גם לדפדפן של גוגל בטלוויזיות חכמות.

בנוסף, משתמשים בני פחות מ-18 לא יוכלו עוד להפעיל את היסטוריית המיקומים שלהם בהגדרות של חשבונות גוגל שלהם. מכשירים חכמים מאופשרי העוזרת של גוגל יוכלו גם לחסום חדשות, פודקאסטים וגישה לרשת בחודשים הקרובים.

שינוי נוסף ביו-טיוב הוא, שאפשרות הניגון האוטומטי תהיה כבויה כברירת מחדל עבור צעירים עד גיל 18. בערוץ היו-טיוב לילדים תתווסף אפשרות לניגון אוטומטי שתהיה כבויה כברירת מחדל, וגוגל תוסיף מקורות מידע "לצעירים והוריהם, שיסייעו להם להבין טוב יותר את ההתנהלות בקשר לנתונים".

השינויים בטרגוט המודעות וחסימת תוכן במכשירים מאופשרי המסייעת של גוגל יופעלו בעוד כמה חודשים ושאר השינויים יופעלו במהלך השבועות הקרובים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים