ממערך הסייבר לשוק הפרטי: הודי זק מונה למנהל מוצר במורפיסק

זק, שכיהן בשנים האחרונות כראש המכלול הטכנולוגי במערך, עובר לחברת הסייבר ● מאחוריו ניסיון בחברות נוספות, כגון ורינט, שם הוא הקים וניהל את חטיבת מוצרי הגנת הסייבר, וסייטג'יק, שנרכשה על ידי מאסטרקארד

הודי זק, מנהל מוחצר במורפיסק. צילום: עודד קרני

חברת הסייבר מורפיסק (Morphisec) הודיעה היום (א') על מינויו של הודי זק למנהל מוצר ראשי (CPO).

בשנים האחרונות כיהן זק כראש המכלול הטכנולוגי במערך הסייבר הלאומי. בטרם הצטרפותו למערך, הוא ניהל את הפעילות העסקית והיה מנהל התפעול הראשי של סייטג'יק – סטארט-אפ בתחום הסייבר שנרכש על ידי מאסטרקארד. לפני כן זק הקים וניהל את חטיבת מוצרי הגנת הסייבר של ורינט. עוד ברזומה שלו תפקידי ניהול בכירים בכמה חברות היי-טק ישראליות, בהן מטאלינק – שגם בה הוא שימש כמנהל תפעול ראשי – ואמדוקס, שם הוא כיהן כנשיא חטיבת מוצרי הבילינג.

זק הוא בעל תואר שני בהצטיינות יתרה בהנדסת חשמל מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בהצטיינות במתמטיקה ופיזיקה מהאוניברסיטה העברית – במסגרת תוכנית תלפיות.

"אנחנו צפויים לגייס עשרות עובדים"

"עם ניסיון רב בתחום אבטחת הסייבר, כמו גם הידע שצבר בתפקידיו בתעשיות אחרות, הצטרפותו של זק תתרום לפעילות של מורפיסק", ציין רונן יהושע, מנכ"ל החברה. "מהלך זה הוא חלק מהתרחבות החברה וחיזוק מרכז הפיתוח, שנמצא בבאר שבע. אנחנו צפויים לגייס למרכז זה עשרות עובדים".

זק אמר כי "יש עלייה בקצב שבו עסקים ברחבי העולם מותקפים על ידי גורמים עוינים, ושיטות ההתקפה הופכות למתוחכמות יותר ויותר. הצוות של מורפיסק מחויב לסייע לארגונים לעצור את ההתקפות האלה לפני שהן מתרחשות, באמצעות גישה פרו-אקטיבית יזומה".

מורפיסק מספקת מערכת אבטחה לנקודות קצה בשיטת המטרות הנעות (MTD), שאמורה להקדים את צעדי התוקף ולמנוע מתקפות עוד בטרם הן נוצרות או מתחילות. הטכנולוגיה שלה מגינה על מעל שמונה מיליון מחשבים של לקוחות ברחבי העולם, בהם מוטורולה מוביליטי, חברת הספנות מארסק, בנק לאומי ורשת מלונות דן. מורפיסק, שכאמור פועלת מבאר שבע, הוקמה לפני כשבע שנים וגייסה מעל 50 מיליון דולר. החברה מעסיקה 115 עובדים בישראל ובארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים