סיי מרחיבה פעילות ומצרפת להנהלה מומחים לביטחון לאומי ואנשי מודיעין בכירים

החברה השיקה בימים אלה חטיבת הסייבר האופרטיבי, ומקימה יחידות גלובליות של היערכות והתמודדות עם אירועי סייבר בזמן אמת

משמאל: ד"ר נמרוד פרטוש, סמנכ"ל מדע הנתונים, ומיכאל גנדלמן, סמנכ"ל הפיתוח - סיי. צילום: סיי

חברת הסייבר סיי (CYE) הודיעה היום על מינויים של בכירים להנהלת החברה כחלק מהרחבת פעילותה והשקת חטיבת סייבר אופרטיבי. המנהלים הבכירים שקודמו ושהצטרפו לסיי הינם מומחי אבטחה וביטחון לאומי, בוגרי תפקידים בכירים בארגונים ציבוריים, פרטיים וגופי ממשל.

סיי פועלת בתחום ניהול פתרונות אבטחה לארגונים. החברה מביאה תפיסה חדשנית של ניהול סיכונים על בסיס מידע מודיעיני. החברה, שצמחה ביותר מ-400% בשנה החולפת מעסיקה 120 עובדים. החברה השיקה בימים אלה חטיבת סייבר אופרטיבי ופועלת להעמקת היכולות המודיעיניות ברמה מעצמתית. במסגרת זו, מקימה החברה יחידות גלובליות של היערכות והתמודדות עם אירועי סייבר בזמן אמת, advanced incident response, לצד העמקה של שירותים מבוססי מודיעין ברמה מדינתית, שיאפשרו לחזות את הצעדים של האויב לפתח יכולות היערכות ברמה גבוהה. מרכז הסייבר האופרטיבי מתמחה  בביצוע פעילות פרואקטיבית לזיהוי וסיכול פעילויות של גורמי תקיפה מדינתיים ומעצמתיים, הפועלים למול לקוחות החברה.

ד"ר נמרוד פרטוש מונה לסמנכ"ל מדע הנתונים בחברה. פרטוש משלב ניסיון של שנים במחקר AI ולמידה עמוקה בתחום אבטחת המידע. הרקע שלו כולל ניסיון מעשי משירותו ביחידה מובילה בתחום אבטחת המידע של צה"ל וניסיון יזמי בפיתוח פתרונות מבוססי למידת מכונה שהפיקו תובנות רבות באבטחת מידע. במסגרת תפקידו יפיק פרטוש תובנות חדשניות עבור לקוחות החברה ויעניק יכולות מובילות לחוקריה.

מיכאל  גנדלמן מונה לסמנכ"ל פיתוח. גנדלמן הוא בעל ניסיון של יותר מ-14 שנים בבניית צוותי פיתוח. לפני הצטרפותו  לסיי בנה והוביל קבוצות של ביג דטה ואבטחת סייבר בלייבפרסון, בקוגנייט וביחידת מו"פ מובילה בצה"ל.

מינויים נוספים

שמעון רווח מונה לסמנכ״ל מכירות. רווח הוא בעל ניסיון של 20 שנה במכירות בתחום הסייבר בשוק הבינלאומי. שימש בתפקידי מפתח בחברות טכנולוגיה מובילות רבות, כגון איסיאיי טלקום, קומטאץ' ואימפרבה. במסגרת תפקידו יתמקד רווח בהרחבת ארגון המכירות הגלובלי ובבניית ערוצי שותפים, אשר מהווים חלק אסטרטגי  מהמודל העסקי של החברה.

הצטרף לסיי גם שמוליק יחזקאל, שיכהן כראש חטיבת הסייבר האופרטיבי. יחזקאל הינו אלוף משנה בצה"ל, מפקד חטיבה במילואים, בעל ניסיון טכנו-מבצעי של  26 שנים בצה״ל ובכוחות הביטחון. יחזקאל הוא מהנדס תוכנה, התמחה בהובלת מבצעי הגנה בסייבר והיה  בין המקימים ומנהלה הראשון של חטיבת הסייבר האופרטיבית של מערכת הביטחון. בשנים האחרונות היה חבר בכיר בפורום המוביל את "המערכה להגנה בסייבר" של מדינת ישראל.

מינוי נוסף בחברה הוא זה של ענבר רייס, שמונתה למנהלת מוצר בכירה (CPO). רייס היא בעלת 20 שנות ניסיון בתחום הסייבר ויש לה ניסיון בהובלת צוותים מקצועיים בניהול מוצר. בתפקידיה הקודמים היא שימשה כמנהלת מוצר ומו"פ בכירה בחברות כגון פורסקייל ו-ורוניס, שבהן היא פיתחה מוצרי אבטחת סייבר ומודיעין מתקדמים. במסגרת תפקידה החדש תפקח רייס על אסטרטגיית המוצרים של סיי ועל התאמתם לצרכי הלקוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים