על רקע התמשכות המגיפה: אמזון משנה את תוכנית החזרה למשרדים

ענקית הטק הודיעה לעובדים כי תאפשר למנהלים להחליט באופן אינדיווידואלי על תדירות העבודה של צוותיהם מהבית או מהמשרד

מטשטשת מודעות ממומנות בתוצאות החיפוש. מטה אמזון בסיאטל.

באמזון החליטו בימים אלה לשנות את תוכניות החזרה לעבודה מהמשרד ולנקוט גישה גמישה.

החברה תאפשר למנהלים להחליט באופן אינדיווידואלי על תדירות העבודה של צוותיהם מהבית או מהמשרד כחלק מתוכניתה המעודכנת של החזרה למשרדים. בדומה לחברות נוספות, תכננה ענקית הטק להחזיר את העבודה למשרדים לפחות לשלושה ימים בשבוע כבר בתחילת 2022, ואולם  המצב המורכב של התמשכות המגיפה גרם לה לשנות את תוכניתה המקורית.

"במקום ההחלטה על עבודה מהמשרד של שלושה ימים בשבוע, אנו מתכננים להותיר את ההחלטה הזאת בידי הצוותים", הודיע אנדי ג'סי, מנכ"ל אמזון, באימייל לעובדי החברה. מנהלי הצוותים יחליטו מתי ובאיזו תדירות יעבדו האנשים מהמשרד, אם בכלל. "אנו צופים שיהיו צוותים שימשיכו לעבוד בעיקר מרחוק, ושאחרים יעבדו בשילוב מסוים של עבודה מרחוק ומהמשרד, וגם צוותים שיחליטו כי עבודה מהמשרד תשרת טוב יותר את צורכי הלקוחות. נימצא בשלב של ניסוי, למידה והתאמה לזמן מה עד שנצא מהמגיפה הזאת", כתב ג'סי.

הצוותים אמורים לפתח ולבנות את תוכניות העבודה שלהם, ולדווח עליהן עד ה-3 בינואר, שהוא בעצם התאריך שנקבע בעבר לחזרה למשרדים.

חברות טק רבות, בהן מיקרוסופט, גוגל ופייסבוק, דחו את תוכניות החזרה למשרד על רקע התמשכות המגיפה, ורבות מהן אימצו גישה היברידית וגמישות בין עבודה בבית ועבודה מהמשרד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים