עקב ההונאה: ביט לא תאפשר פתיחת שני חשבונות עם אותו כרטיס אשראי

בסוף השבוע דווח על מקרי הונאה בסכומים של אלפי שקלים, שהתאפשרו אודות לפרצה שהייתה קיימת באפליקציה ● היום (א') הודיעה ביט כי היא נחסמה

כרטיס אשראי אחד - חשבון אחד. ביט

ביט הודיעה היום (א') כי היא לא תאפשר פתיחה של שני חשבונות באפליקציית התשלומים עם אותו כרטיס אשראי. זאת, בעקבות "מספר מקרים בודדים" של הונאה שקרו בביט אתמול, לטענת בנק הפועלים, שמפעיל את האפליקציה.

במהלך סוף השבוע דיווחו משתמשים על פריצות לחשבונות שלהם, שבמסגרתם נגנבו אלפי שקלים. מבצעי מקרי ההונאה השתמשו בפרצה שהייתה חשופה לכל באפליקציה: עד כה ניתן היה לפתוח עם אותו כרטיס אשראי שני חשבונות ביט. באמצעות זאת אפשר היה למשוך כספים מחשבונות הביט האמורים, כשבעל החשבון היה מקבל הודעה ותו לא. כעת החליטו באפליקציה לחסום את האפשרות הזאת, כאמור.

"אף אחד לא פרץ ואין גישה לפרטי המשתמשים"

מבנק הפועלים נמסר עם היוודע הפריצות כי "לאור מספר פניות, חשוב לנו להדגיש כי מיליוני ישראלים מעבירים כספים בבטחה ובקלות דרך אפליקציית ביט. מדובר באפליקציה שעומד מאחוריה בנק, ואף אחד לא פרץ אליה ואין גישה לפרטי המשתמשים".

"כשמזינים כרטיס אשראי באפליקציה, אנחנו בודקים התאמה בין תעודת הזהות של המשתמש לבין כרטיס האשראי ומודיעים למשתמש אם נעשה שימוש בפרטי הזיהוי שלו. כל מקרה של הונאה מטופל על ידינו לשביעות רצון הלקוחות – וכך יהיה תמיד", הוסיפו בבנק.

"בכל שאלה", צוין, "אפשר לפנות אלינו בהודעה בפרטית בעמוד הפייסבוק או במוקד טלפוני של ביט במספר 6428*".
הם הדגישו כי "כמו בכל אירוע של הונאה וגניבת פרטי כרטיס אשראי, יש לטפל בו גם מול מוקד הביטחון של חברת כרטיסי האשראי".

לסיום נכתב בהודעה כי "אנחנו שבים וממליצים שלא למסור לעולם את פרטי כרטיס האשראי לאף אחד. נדגיש שוב כי כל מקרה של הונאה יטופל על ידינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים