קבוצת יעל תשווק את PITSS הגלובלית בישראל

ההסכם יאפשר לקבוצה להציע לארגונים בארץ תהליכי מודרניזציה וחידוש מערכות אורקל מיושנות

דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת יעל. צילום: אמנון חורש

קבוצת יעל (Yael) חתמה בימים אלה על הסכם שיווק והפצה, שמסגרתו זכתה בנציגות בלעדית של חברת PITSS בישראל, על מנת לסייע לארגונים לנהל תהליכי מודרניזציה וחידוש של מערכות אורקל ישנות. קבוצת יעל תציע מעתה לארגונים עסקיים וציבוריים בשוק המקומי יכולות של הסבות אוטומטיות מ-Oracle Forms ל-Oracle APEX ומ-Oracle Reports ל-Jasper Reports. 

"הטכנולוגיה של Oracle Forms מחייבת חידוש ומודרניזציה", מסר ערן שוורצמן, מנהל תחום Oracle  Solutions בקבוצת יעל. "מדובר בכלי ללא המשכיות ברורה שצובר מגבלות ואילוצים, בעיקר בנושאים של מובייל, אינטגרציה מודרנית ואינטרנט. קבוצת יעל תבצע את פרויקטי המודרניזציה הללו בישראל, ותאפשר לארגונים מעבר לטכנולוגיות עכשוויות וחדשניות יותר. PITSS תספק את התמיכה והידע, כשהחברות ישתפו ביניהן פעולה בכל הפרויקטים בתחום. הפתרון של PITSS מאפשר לשמר את הידע הקיים במערכות אורקל הישנות ולעבור לטכנולוגיה עדכנית של Oracle APEX, המציעה חוויית משתמש דיגיטלית המתאימה לשימוש במובייל, בענן ועוד".

PITSS

PITSS

תהליכי ההסבה הללו יתנהלו באופן מלא בידי קבוצת יעל ו-PITSS, ויכללו: כלי הסבות אוטומטיים, מתודולוגיה, כלי ניתוח וכלים לניהול הפרויקט וביצועו, לכל אורך חייו.

PITSS, הפועלת משנת 1999, ביססה את מעמדה בעולם כמומחית במודרניזציה יעילה של יישומי Legacy של אורקל. החברה מתמחה בשימוש בכלי תוכנה חכמים, לניהול המורכבות ההולכת וגוברת בפרויקטים של מודרניזציה. המתודולוגיה של PITSS מוטמעת בכ-1,500 פרויקטים ב-40 מדינות. 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים