מיקרוסופט תשיק שירות משחקי ענן בקונסולות Xbox

הענקית מרדמונד תכניס בקרוב משחקי ענן ל-Xbox Series X|S ול-Xbox One ● החברה בישרה על כך אתמול (ג') במהלך אירוע Gamescom 2021 שלה

הולך ועובר לענן. גיימינג. צילום אילוסטרציה: BigStock

מיקרוסופט, בהמשך השנה, מתכוונת לאפשר את שירות המשחקים בענן שלה גם עבור קונסולות ה-Xbox שלה. הוספת היכולת להתחבר ל-Xbox Cloud Gaming תאפשר לשחקנים הקונסולות החדשות של החברה, Xbox Series X|S, וכן של הקונוסולה הקודמת Xbox One, לשחק במשחקים באופן מקוון, מבלי שהם יצטרכו להתקין אותם בקונסולה טרם ההרצה הראשונה.

נכון להיום השירות זמין רק עבור הטלפונים המתקדמים ולמחשב האישי, וזה אחד הנתיבים אליו יעברו הגיימרים עם הזמן – רכישת מנוי חודשי למשחקים שיהיו זמינים כל הזמן בענן, לגישה בכל עת, בלי צורך ברכישה נפרדת והתקנה של כל משחק שנמצא במסגרת המנוי. נכון להיום מציעה מיקרוסופט את Xbox Cloud Gaming תמורת 15 דולר בחודש, והשירות מכיל 100 משחקים.

משחקים בענן לקונסולות המשחקים של מיקרוסופט. צילום אילוסטרציה: מיקרוסופט

משחקים בענן לקונסולות המשחקים של מיקרוסופט. צילום אילוסטרציה: מיקרוסופט

למעשה, כל החברות הגדולות כבר משקיעות בכיוון הזה, כולל גוגל ושירות ה-Stadia שלה, ובמיקרוסופט מעניקים לו חשיבות רבה. מעבר להתאמה כעת לקונסולות, לפי הדיווחים היא תמשיך בעתיד גם בהתאמה של השירות לטלוויזיות, בעבודה מול שותפות בתחום.

כדי לקדם את עצמה החלה מיקרוסופט לפתח גם תכנים בלעדיים לשירות, במטרה להוסיף לו עוד גורם משיכה, בדיוק כמו שעושה היריבה שלה סוני עם שירות הענן שלה PlayStation Plus.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים