הביטקוין שוב שווה יותר מ-50 אלף דולר

השער של המטבע עומד על 50,300 דולר, לאחר שבחודש שעבר הוא עמד על פחות מ-30 אלף ● הסיבות לעלייה: החלטת CoinBase לקנות מטבעות קריפטו בסך של חצי מיליארד דולר וההודעה של פייפאל שמשתמשיה בבריטניה יוכלו לשלם גם במטבעות וירטואליים

ממשיך לשבור שיאים. ביטקוין. צילום אילוסטרציה: BigStock

הביטקוין ממשיך לעלות: השער של המטבע הווירטואלי עבר אתמול (א') את הרף של 50 אלף דולר ונכון לכתיבת שורות אלה הוא עומד, לפי אתר CoinDesk, על כ-50,300 דולר, שהם מעל 162 אלף שקלים. זאת, לאחר שהוא עלה ביממה האחרונה ב-2.33%.

אולם, יש לזכור שהביטקוין הוא מטבע מאוד תנודתי: לאחר שכבר היה בשער של 64 אלף דולר באפריל האחרון, בחודש שעבר שערו ירד אל מתחת ל-30 אלף – ומאז הוא שוב במגמת נסיקה. הפעם האחרונה שבה שער הביטקוין עמד על יותר מ-50 אלף דולר הייתה בחודש מאי.

הביטקוין הוא לא המטבע הווירטואלי היחיד שרושם עלייה ביממה האחרונה. למעשה, המגמה ניכרת כמעט לכל אורך השוק ומבין המטבעות העיקריים הנוספים, האת'ריום עולה ב-2.8% והדוג'קוין – ב-1.66%. לפי CoinDesk, רק ארבעה מ-20 המטבעות הווירטואליים המובילים רושמים ביממה האחרונה ירידות – וגם הן בדרך כלל בשיעורים מינוריים. שווי השוק הנוכחי של כלל המטבעות הווירטואליים עומד על יותר מ-2.15 טריליון דולר. הוא חצה את הרף של שני טריליון דולר – גם כאן בפעם הראשונה מאז מאי האחרון.

אחת הסיבות המרכזיות לצבע הירוק בשערי המטבעות הווירטואליים היא הודעתה של פייפאל מהבוקר שלפיה היא תאפשר למשתמשיה בבריטניה לשלם גם בארבעה מהם – ביטקוין, א'תריום, לייטקוין וביטקוין קאש. לפי הודעת החברה, יש למטבעות הווירטואליים פוטנציאל להפוך לאמצעי תשלום מיינסטרימי על ידי המשתמשים הבריטיים. יש לציין שהממלכה המאוחדת היא המדינה הראשונה מחוץ לארצות הברית שבה מאפשרת פייפאל תשלום באמצעות מטבעות וירטואליים. סיבה נוספת לנסיקה של הביטקוין ושוק הקריפטו בכלל היא ההודעה של בורסת הקריפטו CoinBase שלפיה היא תקנה מטבעות וירטואליים בשווי של חצי מיליארד דולר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים