נבחרת הטאף מאדר סיימה את אתגר ה-Spartan Beast 2021

חברי הנבחרת, שפועלת למען עמותת גדולים מהחיים, עברו 30 מכשולים וגמעו 26 ק"מ של ספורט אתגרי באלפים הצרפתיים

חברי נבחרת הטאף מאדר מטפסים למען ילדי גדולים מהחיים. צילום: גילי חנוך

לאחר שהשלימו בשנה האחרונה גיוס שיא של מעל 2.7 מיליון שקלים למען הקמת גני חלומות עבור ילדים חולי סרטן באמצעות עמותת גדולים מהחיים, השלימו חברי נבחרת הטאף מאדר את אתגר ה-Spartan Beast 2021, שהתקיים בעיירה מורזין, שנמצאת באלפים הצרפתיים. חברי הנבחרת עברו 21 ק"מ (שבפועל היו 26 ק"מ) ומעל 30 מכשולים קשוחים מאוד – ועשו את כל זאת ב-8.5 שעות (!) של מרוץ מאתגר. כחלק ממנו, הם טיפסו טיפוס מתיש לנקודה הכי גבוהה באזור, כאשר הירידה הייתה קשה לא פחות.

בין המכשולים שאותם צלחו חברי הנבחרת: זחילה מתחת לגדרות תיל, סחיבת כדור אבן במשקל עשרות קילוגרמים, מעברי קיר, סחיבת שקים למרחק עם מעברי מים, טיפוסי חבל, טיפוסי רשת, מעברי נינג'ה, שחייה באגם קפוא מצד לצד עם בול עץ, דילוג מעל אש ועוד… ועוד…

אלון כהן, קפטן נבחרת הטאף מאדר, באתגר ה-Spartan Beast. צילום: גילי חנוך

אלון כהן, קפטן נבחרת הטאף מאדר, באתגר ה-Spartan Beast. צילום: גילי חנוך

את הנבחרת הכין והוביל לאתגר, כמו בכל שנה, הקפטן, אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר – עם הרבה אמונה שכל חברי הנבחרת ישלימו את המשימה. בין המשתתפים הפעם היו רבים שזה היה עבורם המרוץ הראשון, וכולם עשו את הלא ייאמן ועברו את המסלול עם הרבה כוח רצון.

ההשתתפות – למרות הדרמות שסביב הקורונה

בשבועות שקדמו ליציאה למשימה התרחשו כמה דרמות ושינויים שנבעו מאילוצי הקורונה. לאחר שבריטניה, שבה מתקיים מדי שנה אתגר הטאף מאדר, הוכרזה על ידי הממשלה כיעד אסור לטיסה פנו כהן ונטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק והאירועים של אנשים ומחשבים, והרוח החיה שמאחורי הנבחרת, לאתר חלופות אחרות. החלופה שנמצאה הייתה Spartan Beast במורזין – מרוץ שנחשב לקשוח בהרבה מהטאף מאדר. בשל השינויים וחובת הבידוד בחזרה נאלצו כמה מחברי הנבחרת לוותר השנה על ההשתתפות. אלה שיצאו למשימה העלו חששות רבים אם יצליחו לעמוד באתגר שונה באופיו מהטאף מאדר שאליו התכוננו. אך כאמור, המשימה הושלמה בהצלחה.

חברי נבחרת הטאף מאדר באירוע הספורט האתגרי באלפים הצרפתיים. צילום: גילי חנוך

חברי נבחרת הטאף מאדר באירוע הספורט האתגרי באלפים הצרפתיים. צילום: גילי חנוך

כהן אמר כי "אני גאה מאוד בחברי הנבחרת, שהתאמנו קשה כל השנה והגיעו למרוץ ה- Spartan Beast עם הרבה נחישות להשלים את האתגר. בזכות כוח הרצון והנתינה של כולם הגענו השנה לסכום שיא שנאסף למען הקמת גן חלומות לילדים חולי סרטן בירושלים, לאחר שחנכנו השנה גן חלומות בבאר שבע. הנבחרת תמשיך לרוץ ולהתרים עד שיוקמו גני ילדים שיהיו זמינים לכל ילד וילדה שחולים בסרטן בישראל".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רחלי נחמיאס

    מקסים וואו איזו עבודת צוות נפלאה, רוצה כבר להצטרףףף

אירועים קרובים