EdgeConneX רוכשת את מפעילת חוות השרתים הישראלית גלובל דטה סנטר

זהו האקזיט הראשון של חברת הדטה סנטרים הישראלית ולדבריה, הרכישה תרחיב את טביעת הרגל הגלובלית שלה ליותר מ-40 שווקים

משה לסמן, מייסד ומנכ''ל גלובל דטה סנטר. צילום: אייל טואג

חברת EdgeConneX האמריקנית, חלוצה גלובלית בתחום הפתרונות לדטה סנטרים מקומיים (Hyperlocal), הודיעה אתמול (ב') כי הגיעה להסכם לרכישת חברת גלובל דטה סנטר מהרצליה פיתוח, המפעילה דטה סנטרים בישראל. כשתושלם העסקה, הרכישה תוסיף שני מתקנים לפלטפורמת הדטה סנטרים הגלובלית של EdgeConneX – שני המתקנים החדשניים, המאובטחים והתת-קרקעיים של גלובל דטה סנטר: בהרצליה פיתוח ובפתח תקווה.

גלובל דטה סנטר הוקמה ב-2013 על ידי משה לסמן, בשיתוף ובגיבוי פיננסי של קבוצת ויולה. לסמן כיהן בעבר כמנהל חטיבת ה-Outsourcing ביבמ ישראל וכמנהל HP Global Services בישראל. הדטה סנטרים בהרצליה פיתוח ובפתח תקווה עומדים בתקן הגלובלי Tier 3 Uptime, שאומץ על ידי הדטה סנטרים המתקדמים בעולם.

האקזיט: "אחרי שבע שנים של צמיחה מואצת"

EdgeConneX, המגובה פיננסית על ידי EQT Infrastructure – אחת מהקרנות הגדולות בעולם בתחום התשתיות – מוסיפה לגלובל דטה סנטר משאבים פיננסיים ומקצועיים משמעותיים, וניסיון עשיר בתשתיות דיגיטליות. תמיכה וגיבוי אלה יאיצו את הצמיחה של גלובל דטה סנטר, יחזקו את יכולתה להשקיע בהגדלת קיבולת בישראל – והם מבשרים פרק חדש ומלהיב בצמיחת החברה.

"גלובל דטה סנטר מצטרפת ל-EdgeConneX אחרי שבע שנים של צמיחה מואצת", מסר משה לסמן, מנכ"ל ומייסד גלובל דטה סנטר.

"ל-EdgeConneX ניסיון של למעלה מעשור בבניית פלטפורמה גלובלית לדטה סנטרים, הכוללת למעלה מ-50 דטה סנטרים ביותר מ-40 שווקים בעולם. המתקנים מתפרסים על פני כל קשת הפתרונות, החל מדטה סנטרים מקומיים (Hyperlocal) ועד דטה סנטרים התומכים בהיקפי ענק (Hyperscale). יחד עם EdgeConneX נוכל לשרת באופן מיטבי את צרכי תשתית הדטה סנטר בישראל, ואת הדרישות של הלקוחות בכל מקום בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים