אברא תיישם ותתחזק את מערכות OracleCloud בשוק המקומי והבינלאומי

תקים פעילות ייעודית, המתמחה בפתרונות אורקל, ותעסוק ביישומים חדשים ובהעברת לקוחות אורקל קיימים לפלטפורמת ענן

איציק טייב, מנהל פיתוח עסקי באברא. צילום: ליבי קטן נאור

אברא, המתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחומי מערכות המידע, הצטרפה לתוכנית השותפים של אורקל, שבמסגרתה תיישם ותתחזק את מערכות Oracle Cloud ERP בחברות וארגונים ממגוון תחומים בשוק הישראלי והבינלאומי. במסגרת ההסכם תוקם באברא פעילות ייעודית המתמחה בפתרונות אורקל.

הפעילות החדשה תעסוק בייעוץ, יישום ותחזוקת מערכות אורקל בענן במגזרי שוק שונים בארץ ובחו"ל. החברה תעסוק ביישומים חדשים ובהעברת לקוחות אורקל קיימים לפלטפורמת ענן מתקדמת, ותציע גישה חדשנית ביישום מערכות הענן של אורקל תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות ושיתופי פעולה עם חברות מובילות בעולם בתחום.

איציק טייב מנהל פיתוח עסקי באברא, אמר, כי "לאברא ניסיון עשיר ביישום מערכות מסוג זה, עם מתודולוגיות עבודה מוכחות, המבטיחות ללקוח שקט נפשי וביטחון בהצלחת תהליך ההטמעה. שיתוף הפעולה שלנו עם אורקל העולמית יאפשר לנו להעניק ערך מוסף ללקוחותינו ויגדיל את מרחב הפתרונות שאנו מציעים ללקוחותינו מתוך ראייה אסטרטגית לצורך ההולך וגדל למערכות ענן והיכולת לחבר ביניהן על מנת לסייע ללקוחותינו להשיג את היעדים העסקיים שלהם".

גילי שלזינגר-מורן, מנהלת חטיבת האנטרפרייז באגף SaaS באורקל, ציינה: "אברא היא גוף גדול ומקצועי, שמתמחה גם ביישום פרויקטי ענן שמשלבים פתרונות חדשניים ללקוחות. החברה מביאה לשותפות איתנו אנשי אורקל מנוסים מאוד, שביצעו פרויקטים רבים של ERP בעבר, כמו גם ידע נרחב ומתודולוגיות בתחום ניהול פרויקטים מורכבים של ERP למגזר הפיננסי, התעשייתי והממשלתי".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים