רבעון טוב ל-Wix: עלייה בהכנסות ומעבר לרווח נקי

Wix סיימה את הרבעון השני עם זינוק של 34% בהכנסות ומעבר לרווח נקי של 38 מיליון דולר ● עם זאת, מדובר בתוצאות שנמצאות ברף התחתון בלבד של תחזיות החברה

אבישי אברהמי, מייסד-שותף ומנכ"ל Wix.

היפוך מגמה בתוצאות של Wix: בעוד שברבעון הראשון של השנה היא רשמה עלייה בהפסד הנקי, ברבעון השני, שעל תוצאותיו היא דיווחה היום (ד'), הציגה החברה מעבר לרווחיות. בסך הכול, החברה מסיימת רבעון טוב, לאחר שלצד המעבר לרווח היא רשמה עלייה יפה בהכנסות. עם זאת, מדובר בתוצאות שנמצאות ברף התחתון בלבד של התחזיות שלה.

תוצאות הרבעון מראות על זינוק של 33.9% בהוצאות ל-388.1 מיליון דולר ושל 34% בהכנסות ל-316.4 מיליון. מתוכן, ההכנסות מהמנויים על מוצרי הליבה של החברה רשמו עלייה של 24% ל-235.9 מיליון דולר ומכירות הפתרונות העסקיים זינקו ב-75% ל-80.5 מיליון. ההכנסות החוזרות ממנויי מוצרי הליבה עלו ב-22% ל-967.3 מיליון דולר. החברה עברה ברבעון לרווח נקי של 38 מיליון דולר לעומת הפסד נקי של 57.7 מיליון ברבעון השני של 2020.

עוד מעלים הנתונים כי ההוצאות הגולמיות הרבעוניות טיפסו ב-72.3% ל-121.4 מיליון דולר, הרווח הגולמי גדל ב-17.8% ל-195 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 70.14%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-12.2% ל-266.7 מיליון דולר וההפסד זינק ב-33.4% ל-71.6 מיליון.

Wix רשמה זינוק בהפסד התפעולי – ואף חריף יותר – גם במחצית הראשונה כולה, שבסיכומה הוא האמיר ב-76.2% ל-157.3 מיליון דולר. לעומת זאת, ההפסד הנקי צנח ב-75.7% ל-22.9 מיליון דולר. ההוצאות זינקו ב-51.9% ל-777.8 מיליון דולר וההכנסות – ב-37.2% ל-620.5 מיליון.

"משבר הקורונה הוא אירוע מתמשך ומתפתח, שמייצר חוסר ודאות ברחבי העולם. אנחנו, כמו גם המשתמשים שלנו, עומדים בפני מציאות לא ברורה, שבה קשה לנבא האם אנחנו בפתחו של גל חדש של המגפה, או לקראת סיומו של הגל הקודם וחזרה לשגרה", אמר אבישי אברהמי, מייסד-שותף ומנכ"ל Wix. "עבור המשתמשים שלנו, פירוש הדבר הוא שהם לא יודעים אם עליהם להקים חנויות, אירועים ושירותים אונליין או פיזיים, ולא יכולים לתכנן תוכניות קדימה. התוצאה עבורנו היא האטה קלה ביצירת נוכחות מקוונת חדשה, שמשתקפת בתוצאות הפיננסיות שלנו, שהגיעו לרף התחתון של התחזיות שצפינו. המשתמשים שלנו והעולם כולו מנווטים את דרכם במציאות של חוסר ודאות ודווקא בשל כך, יותר מתמיד, עלינו להמשיך להתמקד במטרה ארוכת הטווח שלנו – להיות המנוע העיקרי של הרשת, לאפשר דמוקרטיזציה דיגיטלית ויצירת זהות ונוכחות אונליין לכל סוגי המשתמשים, בכל רחבי העולם".

ליאור שמש, סמנכ״ל הכספים של Wix, ציין כי "התוצאות עדיין מראות גידול חזק יותר מאשר ברבעונים טרם הקורונה. אף על פי שברבעון השני רשמנו האטה גדולה יותר משצפינו, צמיחת כמות המשתמשים נותרה גבוהה יותר לעומת 2019, והגידול במספר המשתמשים שעברו ממנויים חינמיים למנויים בתשלום, כמו גם במוניטיזציה, נותר איתן. כל אלה הם סימנים ליסודות חזקים. אנחנו מעדכנים את הציפיות שלנו להמשך השנה, תוך לקיחה בחשבון של המשך אי הוודאות המתמשכת סביב הקורונה".

Wix

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים