פייסבוק: יומן גוגל ו-Photobucket נוספו לאפשרויות העברת הנתונים מהפלטפורמה

רוצים לגבות או להעביר את נתוני פייסבוק שלכם? כעת זה יותר קל, כך הבטיחה החברה, שסיפקה באחרונה כמה אופנים נוספים לעשות זאת

יותר אפשרויות לעברת נתונים. פייסבוק. אילוסטרציה מעובדת. מקור: BigStock

פייסבוק הכריזה כי היא מרחיבה את רשימת היעדים אליה אפשר להעביר ממנה חומרים אישיים. מעתה יוכלו המשתמשים שירצו בכך להעביר את הפוסטים והתמונות שלהם, ונתונים אחרים, גם לשירות אחסון התמונות Photobucket, ואת נתוני האירועים שלהם, כאלו שיצרו וכאלה שהם מתכוונים להשתמש בהם, ל-Calendar של גוגל, כך שיצורפו ללוח הזמנים הכללי של המשתמש.

התוספת הזו, לפי פייסבוק, היא חלק מבנייה מחדש של השירות, הזמין כאן, כך שהוא יהיה פשוט ואינטואיטיבי יותר לשימוש. לטענת החברה הכל גם נעשה כעת בשקיפות רבה יותר, ובמקרה של בעיות אפשר בקלות רבה יותר להתחיל מחדש. כן ניתן כעת לבצע כמה סוגי העברת נתונים בו-זמנית.

מנסה לתקן עם שקיפות מלאה. פייסבוק. צילום אילוסטרציה: BigStock

מנסה לתקן עם שקיפות מלאה. פייסבוק. צילום אילוסטרציה: BigStock

עוד לפני כן יכלו משתמשי פייסבוק להעביר תמונות לשירות האחסון של גוגל, ולהעביר תכנים מלאים לשירות האחסון בענן דרופבוקס, ובהיבטים מסוימים, גם ל-וורדפרס.

העברת הנתונים שמאפשרת פייסבוק היא חלק מפרויקט Data Transfer, שהוא פרויקט קוד פתוח בו חברות גם גוגל ומיקרוסופט. מטרת הפרויקט היא לאפשר לאנשים שליטה רבה ושקופה יותר במידע שלהם, וכאמור את היכולת לשנע אותו כרצונם בין שירותים חברתיים ושירותי אחסון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים