טיקטוק מאמינה בשידורים חיים: משיקה כלים וחידושים לעידוד לייב סטרימינג

משתמשי הרשת החברתית מבוססת הסרטונים הקצרצרים אוהבים לשדר בלייב, ומספר הלייבים הוכפל השנה, לפיכך החברה מוסיפה כלים שיספקו למשתמשים יותר דרכים לעלות לשידורים חיים, שיהיו מוצלחים יותר ובטוחים בהרבה

רוצה עוד שידורים חיים. טיקטוק . צילום אילוסטרציה: BigStock

במהלך השנה האחרונה מספר האנשים שמארחים לייב וצופים בלייב בטיקטוק, הוכפל, ושידור חי הפך לחלק בלתי נפרד מהאופן שבו קריאייטורים (יוצרי תוכן) מבטאים את עצמם בפלטפורמה. המצב הביא את החברה להשקיע יותר בתחום הלייב סטרימינג, וכעת היא גם משיקה כלים וחידושים לעידוד משתמשים נוספים להתנסות בו.

"ההתרגשות והמעורבות של הקהילה שלנו הביאו אותנו להחליט להעמיק בכיוון הזה, כדי לאפשר לה לגלות ולחקור את פונקציית הלייב בצורה בטוחה ומהנה", עדכנה החברה בהודעתה לתקשורת.

החידושים שיבטיחו יותר לייבים

הכלי המכונה Live Events הוא פיצ'ר חדש שהושק לאחרונה, המאפשר לקריאייטורים לתזמן, לנהל ולקדם שידורים חיים, ולצופים להירשם ולקבל התראות כשהלייב עומד להתחיל.

ומה קורה אם אתם באמצע צפייה בלייב והצ'אט מתפוצץ, אבל אתם לא רוצים לנטוש את השידור? מעתה החברה מאפשרת המשך צפייה בלייב ופתיחת חלון נוסף, באמצעות 'תמונה בתוך תמונה' (Picture-in-Picture), מצב שיוצע גם ב-iOS וגם באנדרואיד.

טיקטוק. צילום: BigStock

טיקטוק. צילום: BigStock

Go LIVE Together הוא פיצ'ר שמאפשר לעלות ללייב משותף. העולם מלא בפאוור קאפלים: נועה ומרגי, צ'רלי ודיקסי, ביונסה וג'יי זי – והחברה סבורה שאפשר שהפאוור קאפל הבא יגיע משידור חי, לכן היא מעודדת מעכשיו שידורים בשניים.

פיצ'ר נוסף ששמו LIVE Q&A עוזר למארח הלייב לבחור, להציג ולענות על שאלות ביתר קלות.

Top LIVEs – על הפיצ'ר החדש הזה הסבירה החברה כי "גילוי הוא לב ליבה של החוויה בטיקטוק. בקרוב, תוכלו לגלות לייבים חדשים בקלות רבה יותר מתוך הפור-יו והעמודים אחריהם אתם עוקבים. חלק מקטגוריות הלייב שנשיק הן צ'אט (שאלות-תשובות), גיימינג, כישרונות, אופנה וחיי היומיום".

הכלי ששמו Help for Hosts נועד לעזור למארחים להתמקד בלייב. מעתה הם יוכלו להקצות טרם השידור סמכויות לאדם שהם סומכים עליו, שיעזור להם לנהל את השידור. גם המארח וגם העוזר יכולים להשתיק משתמשים ולחסום אותם, כדי לשמור על השידור נעים לכולם.

להרגיש בטוח ובנוח לשתף

עניין ביטחון המשתמשים בטיק-טוק – בשל אינטראקציות עם אחרים, תכנים מסוכנים, או בגין האתגרים הנפוצים בפלטפורמה – עלה על הפרק לא פעם ולא פעמיים, ונדמה שהחברה מנסה לתת גם לעניין הזה מענה בלייבים.

בין הכלים שהיא מוסיפה כעת יש גם פיצ'ר ששמו Keyword Filters, שאודותיו ציינה טיקטוק כי "אחת המטרות המרכזיות שלנו היא לעזור לחברי הקהילה שלנו להרגיש בטוחים ובנוח לשתף. אנחנו נוקטים עמדה חדה נגד בריונות או תוכן שלילי. כדי לשמור על סביבה בטוחה, אנחנו מאפשרים למארחים לכבות את התגובות, או להוסיף עד 200 ביטויים/מילות מפתח שיסוננו על ידינו. ניתן להוסיף מילים לרשימה לאורך כל הלייב, על ידי המארח והעוזר.

עוד עדכנה טיקטוק על "החלטה נוספת שקיבלנו, כדי לשמור על סביבה בטוחה, היא שמעתה הצופים בלייב יתבקשו לשקול מחדש את השפעת המילים שלהם, לפני שהם מפרסמים תגובה שיכולה להיות לא נחמדה". החברה הבהירה כי: "בשבועות הקרובים נציג גם דרך למארחים ולעוזר לעשות מיוט לצופים באופן זמני או למחוק תגובות לא נחמדות. יש לנו אמצעי הגנה ומדיניות נוספים עבור שידורים חיים, וביניהם הגבלת השידורים החיים לבני 16 ומעלה, איסור על פיתוי באמצעות מתנות, וכן איסור על התנהגות לא הגונה או הונאות. כמו כן, אם אנו מזהים חשבון שמתחזה או מטעה את הקהילה שלנו לגבי זהותם, ונסיר אותו מהפלטפורמה שלנו".

טיקטוק הבטיחה למשתמשיה, שרובם המכריע צעירים (וכנראה גם להוריהם המודאגים) ש-"אנחנו מחויבים לחלוטין לשמור על הקהילה השמחה, התומכת ומעוררת ההשראה בטיקטוק, תוך בניית מערכות יחסים חדשות עם יותר קריאייטורים, אמנים, מותגים וצופים, באמצעות מוצרים כמו טיקטוק לייב. בין אם בפור-יו, בדיסקאבר, צפייה בלייבים, אנו נרגשים מהאפשרויות להרחיב את טיקטוק מפלטפורמה לאקו-סיסטם שנמצא בלב עולם הבידור, כלכלת היוצרים ועולם הטכנולוגיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים