הארכיברים הטמיעה את פתרון ה-Wi-Fi של ראקאס במחסנים הלוגיסטיים שלה

הפתרון משלב את מתגי RUCKUS ICX, יחידות AP ומערכת ניהול אחודה לרישות המחסנים הלוגיסטיים שאותם החברה מנהלת ● היקפו: מאות אלפי שקלים

רם לביא, מנמ"ר הארכיברים. צילום: יח"צ

הארכיברים התקינה את פתרון ה-Wi-Fi של ראקאס (RUCKUS Networks) במחסנים הלוגיסטיים שלה. הפרויקט נוהל על ידי מחלקת ה-IT של הארכיברים, בשיתוף ראקאס ישראל ונציגתה המקומית, גטר-קום, והסתיים באחרונה. היקפו נאמד במאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט, המשרת מאות ממשתמשי החברה, הוטמע בחברת הארכוב והגניזה פתרון תקשורת שמשלב את מתגי RUCKUS ICX, יחידות AP ומערכת ניהול אחודה לרישות המחסנים הלוגיסטיים שאותם החברה מנהלת.

יצוין שהארכיברים נוסדה ב-1984, יש לה יותר מ-4,000 לקוחות והיא מאחסנת במתקניה מעל 70 מיליון תיקים. החברה מתפעלת כמה מרכזים לוגיסטיים, כשהמוביל ביניהם הוא זה שבאזור התעשייה ברקן, המשתרע על שטח של כ-50 אלף מ"ר.

"האתגר: מערכת תקשורת אמינה ויציבה בסביבה עם הפרעות קליטה"

לדברי רם לביא, מנמ"ר הארכיברים, "המניעים לפרויקט היו חוסר יציבות מערכתית, חוסר יכולת לניהול ובקרה אחודה ותלונות של משתמשי הקצה בעבודה מול הרשת. לכן החלטנו לחפש חלופות למערכת התקשורת האלחוטית הישנה. האתגר הגדול היה באפיון והטמעת מערכת תקשורת אלחוטית אמינה ויציבה, בסביבה המאופיינת בהפרעות קליטה ובאזור שמכיל מדפי מתכת צפופים, קירות קרטון ונייר בלתי עבירים ועבודה בגובה".

"הבנו", ציין לביא, "שבסביבה מורכבת ומרובת אתרים כשלנו, שבה הרשת האלחוטית היא ליבת הפעילות העסקית של החברה, אסור לנו להתפשר. היה ברור שהפתרון שבו נבחר ייתן מענה לתנאי הסביבה ולתצורת העבודה הדינמית באתר, ובו בזמן יאפשר ניהול ובקרה מקצה לקצה, עם יכולת קלה להרחבה מהירה של המערכת, כמו גם אמינות ביצועים לאורך זמן".

יונתן חרוסט, מהנדס מערכת בכיר בראקאס ישראל, אמר כי "הפתרון שיישמנו עונה לשתי דרישות עיקריות: האחת – מתן מענה תשתיתי מיטבי לכלל האפליקציות הפועלות בארגון, כגון מסופונים, מלגזות חכמות ומערכות קוליות. השנייה – ניהול אחיד של כלל תריסר המרכזים הלוגיסטיים, הן ברמת התשתית האלחוטית (AP) והן ברמת הרשת הקווית (Switches)". הוא הוסיף ש-"הפתרון כולל קבלת התראות, כלים מתקדמים לניטור תקלות, אימות והצפנה בסטנדרטים המחמירים ביותר, מפות של האתרים ועוד. מתוך הבנה שהמערכת תשרת את הלקוח שנים קדימה, שמנו דגש על פתרון ורסטילי וגמיש, שבנוי בתצורת שכבות ומאפשר ללקוח יכולות בינה מלאכותית ולימוד מכונה, לטובת בקרה, ניהול והתרחבות טכנולוגית לעולם האינטרנט של הדברים".

לדברי מוטי יהוד, מנהל שותפים אסטרטגיים בגטר-קום, נציגת ראקאס בישראל, "בפרויקט יישמנו פתרון משולב – WLAN ו-LAN – יחד עם פתרונות אבטחה, וכל זאת עם כמות יחידות AP נמוכה משמעותית, ב-30%, לעומת המתחרים. הפתרון מבוסס על יחידות בתקן Wi-Fi6, בקר vSZ בתצורת ענן פרטי ומתגי גישה וליבה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים