טוויטר משדרגת את TweetDeck

מדובר בכלי המקנה למשתמשי הרשת החברתית המצייצת אפשרויות נוספות כמו תזמון פוסטים, ניטור ומעקב, ומאפשר להם להתנהל בטוויטר באופן יותר "מקצועני"

משתדרגת. אפליקציית TweetDeck

אחרי תקופה ארוכה בה לא ביצעה טוויטר כל שינוי באפליקציה שלה, TweetDeck, הודיעה החברה כי היא מציעה לה גרסה חדשה, במהדורת סקירה ראשונה, למספר קטן של נסיינים.

החברה הודיעה בחשבון הטוויטר הרשמי שלה כי מדובר בשיפוץ כללי של האפליקציה, שמטרתו להביא לקצות האצבעות של המשתמשים פונקציונליות רבה יותר. טוויטר בישרה מוקדם יותר השנה שהיא מתכוונת לעשות את השיפוץ הזה, ועכשיו היא מתחילה את תקופת הבדיקה, כשהשינוי העיקרי הוא היצמדות ככל האפשר לחוויית הגלישה בשירות באמצעות הדפדפן.

יישום לוח המחוונים לניהול חשבונות טוויטר היה במקור אפליקציה עצמאית, שנרכשה בידי הרשת המצייצת ושולבה בממשק שלה. מטרת TweetDeck לאפשר למשתמשים שימוש מקצועני יותר ברשת המצייצת, כולל שליטה רבה יותר באפשרויות נוספות כמו תזמון פוסטים, ניטור ומעקב. ניתן להשתמש בשירות כאפליקציית אינטרנט, וכן כאפליקציית macOS או Chrome.

הקבוצה הראשונה של הבודקים לגרסה החדשה מגיעה מקנדה, מארצות הברית ומאוסטרליה, ולפי טוויטר הם נבחרו באופן אקראי מבין המשתמשים הנוכחיים באפליקציה של השירות. הנסיינים שנבחרו קיבלו, או יקבלו, הודעה מתאימה באמצעות האפליקציה שתפנה אותם להורדת הקובץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים