אסוס השיקה בישראל שני מחשבים חדשים לעולם העסקי

החברה השיקה השבוע בישראל שני מחשבים נוספים בסדרת ה-ExpertBook שלה, שלדבריה מותאמים במיוחד לשימוש בחברות סטארט-אפ, מוסדות חינוך וחברות שנמצאות בתהליך של צמיחה

ExpertBook B1400 ו-ExpertBook B1500 של אסוס. צילום: יח"צ

אסוס (Asus) ממשיכה בניסיון שלה להתרחב ולתפוס נוכחות גם בשוק המחשוב האישי המיועד יותר לתחום העסקי. השבוע היא השיקה בישראל שני מחשבים נוספים בסדרת ה-ExpertBook שלה, שמותאמים, כך היא טוענת, במיוחד לשימוש בחברות הזנק, מוסדות חינוך וחברות שנמצאות בתהליך של צמיחה. שני המחשבים החדשים מתחברים בעיקר לרמה התקציבית של התחום, וזה אחד המניעים העיקריים שלהם.

המחשבים, ExpertBook B1400 ו-ExpertBook B1500, זהים למעשה כמעט בכל, להוציא שהאחד הוא עם מסך 14 אינץ' וחברו עם מסך 15.6 אינץ'. שניהם ברזולוציית FHD, עם כל ההבדלים הקשורים לכך, כולל גודל פיזי של המחשב וכן עוביו ומשקלו – 1.45 ק"ג ועובי של 19.2 מ"מ, במקרה של ExpertBook B1400, ו-1.45 ק"ג עם עובי של 19.2 מ"מ, במקרה של אחיו הגדול יותר.

מחשבי ה-ExpertBook של אסוס. צילום: יח"צ

מחשבי ה-ExpertBook של אסוס. צילום: יח"צ

המחשבים מבוססי על מעבדי Core מהדור ה-11 של אינטל (Intel), אך ברמתם הבסיסית מגיעים עם מעבדי Celeron 6305 ו-Pentium 7507 של החברה. הם מוצעים עם 4/8/16 גיגה-בייט זיכרון DDR4-3220 ועם אפשרות לשלב אחסון SSD בנפח של עד חצי טרה-בייט ואחסון HDD בנפח של 1/2 טרה-בייט. הם מגיעים עם שבב גרפי מובנה, למרות שבדגמים עם מעבדי Core i3 ומעלה ניתן גם לשלב כרטיס גרפי ייעודי, בדמות GeForce MX330 של אנבידיה (Nvidia).

המחשבים מעוצבים לעבודה בעידן הנורמלי החדש, וכוללים חיישן טביעות אצבע שמשולב בכפתור ההפעלה, שבב TPM 2.0 לשדרוג האבטחה העסקית, בו נשמרים נתוני סיסמאות ומפתחות הצפנה, וכן עמידות בתקן הצבאי האמריקני המעודכן, MIL-STD 810H, שנחשב לתובעני במיוחד. כן מציע המחשב טכנולוגיית בינה מלאכותית לביטול ראשים דו-כיווני, במיוחד עבור שיחות וועידה.

ExpertBook B1400 ו-ExpertBook B1500 זמינים כבר למכירה במחירים בסיסיים של 2,099 ו-2,199 שקלים בהתאמה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שאול

    רק שאלה אחת, כתוב זמינים, אבל מאז הפרסום, הם לא נימצאים בשום חנות, ובאתר של אסוס ישראל לא מופיע היכן לרכוש אותם. אז מה שווה הפרסום ?

אירועים קרובים