דיווח: גייטס הצעיר נהג לערוך מסיבות בריכה בעירום ולהשתכר בקלות

הדברים מתייחסים לימיה הראשונים של מיקרוסופט בשנות ה-80', ודווחו באחרונה על ידי ג'יימס וואלאס, הביוגרף שכתב שני ספרים על גייטס, ומקורות אחרים ● החשיפות המאוד לא מחמיאות אודות גייטס הולכות ונערמות מאז שהוא ורעייתו מלינדה התגרשו

הולך ומסתבך? ביל גייטס. צילום: וויקיפדיה

בסוף שנות השמונים ותחילת שנות התשעים של המאה הקודמת החלה את דרכה חברת מיקרוסופט, שאחד המייסדים המיתולוגיים שלה הוא היזם המפורסם, ביל גייטס. כעת נחשף כי באותם ימים הייתה לגייטס נטייה לחגוג, ובגדול, כך טוען ג'יימס וואלאס, הביוגרף שכתב שני ספרים על גייטס.

לפי וואלאס, כבר מהימים הראשונים לא הסתפק גייטס בעבודה מועטה ונהג לעבוד בדרך כלל 16 שעות ביממה, אבל למרות זאת הצליח גם לבלות, וכהוגן.

הפרסומים האחרונים מספרים כי גייטס נהג לבלות לעתים קרובות במסיבות, שאת חלקן הוא עצמו ארגן ויזם. ולא מדובר על סתם מסיבות, אלא מסיבות בריכה בעירום, אליהן נהג להזמין חברים. על פי הדיווחים, ובהתבסס על דברי וואלאס, גייטס היה מזמין חשפניות ורקדניות ממועדוני לילה מקומיים למסיבות שלו, ואמר להן לשחות עירומות בבריכה, במטרה לגרום למשתתפים האחרים להסיר גם הם את בגדיהם ולהצטרף לחגיגה. "גייטס עצמו ריכז את הבנות והביא אותן לשם", סיפר וואלאס שהוסיף: "אני לא יודע אם הוא העביר אותן פיזית או שהוא פשוט אמר להם לאן להגיע".

גייטס גם נהג להשתתף באופן קבוע באפטר-פרטיז שהתרחשו בכנסים גדולים בתחום המחשבים, כמו הכנסים Demo ו-Comdex, שם גייטס היה לעתים קרובות הדובר המרכזי.

"ביל שתה והוא השתכר די בקלות", סיפר רוברט אקס קרינגלי, שכתב טור רכילות פופולרי למחשב ב-InfoWorld באותה תקופה.

מלינדה וביל גייטס בימים טובים יותר. צילום: קג'טיל רי, מתוך ויקיפדיה

מלינדה וביל גייטס בימים טובים יותר. צילום: קג'טיל רי, מתוך ויקיפדיה צילום: קג'טיל רי, מתוך ויקיפדיה

מאז ההודעה על הגירושים הסודות נחשפים

הפרסומים הללו הם עוד דיווחים לא מחמיאים בעליל אודות התנהגותו של גייטס, מי שנחשב עד לא מזמן לאיל טכנולוגיה מוערך ועתיר שבחים, שנודע לאחר פרישתו ממיקרוסופט כנדבן וכמי שפעיל למען כדור הארץ ודריו.

אלא שהרבה מכך השתנה אחרי שבמאי האחרון בישרו לעולם גייטס ומי שהייתה אישתו במשך 27 שנים, מלינדה, על גירושיהם. השניים עשו זאת באמצעות הודעה די לאקונית שפורסמה ברשתות החברתיות, ובה כתבו: "לאחר מחשבה מעמיקה והרבה עבודה על מערכת היחסים שלנו, החלטנו לסיים את נישואינו". הכל נשמע ידידותי ונחמד, אולם קל מהרה הסתבר ששלל סודות מהעבר מתחילים לרדוף את מייסד מיקרוסופט, ואלו לא עשו טוב במיוחד לתדמיתו הציבורית.

כך למשל נחשף כי בעתירת הגירושין של מלינדה, שהוגשה בקינג קאונטי שבוושינגטון, צוין שהנישואין "נשברו באופן בלתי הפיך". מיד לאחר מכן החלו דיווחים למשל על כך שאפשר שהענקית מרדמונד ידעה על קשר או קשרים לא אתיים שקיים גייטס עם עובדת או עובדות של החברה, שהתקיימו כשהיה נשוי. מיקרוסופט ככל הנראה אף ניסתה לחקור את הנושא, אלא שגייטס פשוט בחר לפרוש מהדירקטוריון שלה בכדי לנסות להניח לפרשה לחמוק מתחת לרדאר.

גם קשריו של גייטס עם הפדופיל המורשע והמנוח ג'פרי אפשטיין עלו לכותרות, ועל אף שהיו וותיקים יחסית, הולידו חשדות כי הם הסיבה הנסתרת שעמדה מאחורי הפרידה הדרמטית והמפתיעה של אחד הזוגות החזקים והנוצצים בעולם.

כעת, ולפי טענות שונות, מסתבר שעוד בימי היכרותם הראשונים גייטס העדיף להשאיר את האופציות הרומנטיות שלו פתוחות, על אף שכבר יצא עם מלינדה, והיה לו קשה להתחייב אליה. "ביל רצה להתחתן, אבל הוא לא ידע אם הוא באמת יכול להתחייב לזה ולהמשיך להחזיק את מיקרוסופט," סיפרה מלינדה בעצמה על התקופה בה השניים יצאו בראיון לסרט דוקומנטרי בנטפליקס ששמו "בתוך המוח של ביל: פענוח ביל גייטס".

בהצהרה מטעמו ובתגובה לפרסומים החדשים אמר דוברו של גייטס: "זה מאכזב ביותר שפורסמו כל כך הרבה שקרים על הסיבה, הנסיבות וציר הזמן של הגירושין של ביל גייטס. השמועות וההשערות סביב מר גייטס הופכות להיות יותר ויותר אבסורדיות, וזה מצער שאנשים שיש להם מעט או אין להם כלל ידע מאופיינים כ'מקורות'".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוספה

    למה רכילות צהובה על בן נוער הולל כמותו עשינו כולנו מופיע אצלכם בכלל באתר עיסקי? אין על מה לכתוב?

אירועים קרובים