Divers-IT; והפעם: מרואן סטל, פרהיתי

תעשיית ההיי-טק מתהדרת בעובדים.ות ממגוון הקשת האנושית, כולל ערבים.ות, חרדים.ות, להט"בים.ות, א.נשים עם מוגבלות ועוד אוכלוסיות ● האומנם? יצאנו לבדוק, בכל פעם עם סטארט-אפיסט.ית אחר.ת - ולהביא את סיפורו.ה

מרואן סטל, מנכ"ל פרהיתי. צילום: סטודיו מניפיק

שם ותפקיד: מרואן סטל, מנכ"ל פרהיתי (Farhity).

ותק באקו-סיסטם: ארבע שנים.

אודות הסטארט-אפ: "פרחתי מציע פלטפורמה שפונה לקהל הערבי בארץ, שמאגדת את הספקים ונותני השירות לחתונות – והכול במקום אחד נוח וקל לשימוש.

כשהייתי מאורס ותכננתי את החתונה שלי לא ידעתי אילו ספקים לבחור – איזה צלם, איזה אולם או שמלה, DJ או להקה, והכי חשוב – כמה זה יעלה לי, כדי לא לקום למחרת עם חובות. לכן, החלטתי להקים פלטפורמה אונליין בשפה הערבית, שמסייעת לזוגות מאורסים מהחברה הערבית ומאגדת את כל הספקים ונותני השירות, בדרך שמאפשרת תכנון קל יותר.

פרחתי משמשת גם כפלטפורמה לספקים, שבאמצעותה הם יכולים להציג את תיק העבודות שלהם בפני לקוחות פוטנציאליים, לנהל את תהליך סגירת האירוע ביומן ולהגדיל את החשיפה ללקוחות חדשים מאזורים שונים".

ספר על אתגר שנתקלת בו במסגרת הפעילות שלך באקו-סיסטם.
"האתגר הכי גדול בעולם היזמות הוא לגרום לאנשים שנמצאים מולך להאמין ברעיון שלך ולהעניק לך הזדמנות להוכיח את הצורך בו".

כיצד התגברת על האתגר?
"הצלחתי להתגבר על האתגר כשהשתתפתי במאיץ היזמות של פרטנטנס ביפו, בשיתוף עיריית תל אביב-יפו וסיטי בנק. במסגרתו נחשפתי לסדנאות וכלים להקמת סטארט-אפ, זיהוי פוטנציאל עסקי, עמידה מול קהל, סטוריטלינג והכי חשוב – איך להפוך את הרעיון למציאות".

האם נתקלת באפליה באקו-סיסטם?
"לא".

מהו הטיפ שלך ליזמים בתחילת דרכם?
"לא להתייאש. הדרך להקמת סטארט-אפ לא קלה ומלאה בעליות וירידות. צריך ליהנות מהדרך גם ברגעים הקשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים