מדוע פתחה אקרוניס מו"פ בישראל ומה עוד היא מתכננת בקשר לארץ?

סרגיי בלאוסוב, מייסד ושותף חברת הגנת הסייבר אקרוניס, שהגיע לישראל להשקת מרכז מו"פ, סיפק תשובות מרתקות לשאלות אלו

24/06/2021 15:02
סרגיי בלאוסוב, מייסד ושותף חברת הגנת הסייבר אקרוניס. צילום: פלי הנמר

בהשקת מרכז מו"פ של חברת הגנת הסייבר אקרוניס, בישראל, שנערכה אתמול (ד'), מסר המייסד והשותף סרגיי בלאוסוב פרטים מעניינים על העמקת מעורבותה של החברה בשוק ההיי-טק המקומי.

בלאוסוב אמר למשל, שהחברה מתחרה על שוק מומחי הסייבר המקומיים, שעלותם מרקיעה שחקים, אבל לפחות יודעת שבמקרה זה היא תשלם למומחים שבפסגת הידע. הוא עדכן כי אקרוניס מגייסת בימים אלה כ-100 עובדים ומאפשרת לעובדיה זכאי חוק השבות לעלות לישראל ולעבוד במרכז החדש, ומסייעת להם בהעתקת המגורים לארץ.

באירוע השקת המו"פ. מימין: שחר רבה, סמנכ"ל כספים; סרגיי בלאוסוב, מייסד ומנכ"ל, ורוני מויאל, מנכ"ל סניף ישראל - אקרוניס. צילום: פלי הנמר

באירוע השקת המו"פ. מימין: שחר רבה, סמנכ"ל כספים; סרגיי בלאוסוב, מייסד ומנכ"ל, ורוני מויאל, מנכ"ל סניף ישראל – אקרוניס. צילום: פלי הנמר

עוד סיפר על פתיחת מרכז חדש למחקר ופיתוח בעולמות הסייבר, שיתמקם בהרצליה וישקעו בו 80 מיליון דולר על פני חמש שנים. במקביל לפיתוח המוצרים, המרכז יתמוך בלקוחות קיימים בישראל, יגייס שותפים חדשים ויכלול את מרכז הנתונים המקומי (Cyber Protection Operations Centers – CPOC) שהוקם לפני כחודשיים.

פתיחת המרכז בישראל באה לאחר שאקרוניס גייסה באחרונה 250 מיליון דולר לפי שווי של 2.5 מיליארד. אגב, אקרוניס הפכה לחד קרן כבר ב-2019, עת גייסה 147 מיליון דולר לפי שווי של 1.47 מיליארד דולר.

יצרתי הזדמנות של שאלה אחת ושלוש דקות, להשחיל שאלה לבלאוסוב בדרכו חזרה לשדה התעופה.

ספר לי מה מיוחד, לדעתך, בדרך של אקרוניס ושמביא אתכם להמשיך ולהצליח מאז 2008, עת הקמת עם שותפך, את החברה
"על שלושה דברים הפתרון שלנו עומד: על היחיד, הייחודי ועל הבלעדיות. ראשית, הפתרון היחיד שלנו מתרכז ב'הגנה' (protect) בלבד. שנית, אנו מציעים ללקוחות מוצר יחיד המכסה את כל הספקטרום של ה'הגנה'; ושלישית, אנו מגיעים ללקוחות (go to market) בדרך בלעדית, רק יחד עם המשווקים שלנו (service providers). אין מכירה ישירה או עקיפה, תמיד עם שותפינו. כיום יש לנו כבר שבעה משווקים-שותפים בישראל: C-DATA, CMS, מטריקס, טריפל-C, אטרה, אקסל ומולטיפוינט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים