קבלו את מלכת הסייבר של היורו

איטליה-צ'ק פוינט ניצחה את וויילס-F5 – עם הנבחרת המשנית שלה ● שווייץ-רד-האט צריכה להמתין לתוצאת בבתים האחרים כדי לדעת אם היא עולה לשלב הבא ● זיו מנדל מסכם עוד יום של כדורגל - וטכנולוגיה

21/06/2021 14:50
במקרה הזה, הגנת הסייבר וההגנה על המגרש לא הצליחו. צילום אילוסטרציה: BigStock

לפעמים אומרים שאנשי מחשבים נוהגים לייצר בעיות ולסבך את המצב, ואז לבוא עם פתרון גאוני שפותר את הבעיה שהם יצרו. היורו הזה מוכיח שזה נכון גם לאנשי כדורגל, וזה לא רק בגלל הקורונה: בעבר, טורניר היורו היה פשוט – היו בתים, השתיים הראשונות היו עולות מהבתים המוקדמים, ואחר כך היו שני חצאי גמר, גמר ואלופה – והכול קרה במדינה אחת. אבל ביורו הזה הכול מורכב ושונה: משחקים במדינות שונות, בחלק מהמשחקים עם מספר "נורמלי" של צופים בקהל וחלק עם ממש מעט, יש הרבה מאוד בתים ושלבים, ומכל בית יכולות לעלות שתי נבחרות – או שלוש. אלא שיש לא רק את הקוץ, כי אם גם את האליה: זה משאיר את המתח בכל בית עד למחזור האחרון.

איטליה-צ'ק פוינט .Vs וויילס-F5

אחד המשחקים של אמש (א') היה קרב גדול של יצרניות אבטחת המידע – איטליה-צ'ק פיונט מול וויילס-F5. איטליה-צ'ק פוינט ניצחה עם 1:0 קטן אך מכריע.

נבחרת איטליה לא הפסידה כבר 30 משחקים וב-11 המשחקים האחרונים לא ספגה שער – בדיוק כמו צ'ק פוינט, שכבר שנים רבות מכה את התחזיות, רבעון אחרי רבעון, ומובילה את שוק אבטחת המידע והסייבר. הניצחון הושג על אף שהאיטלקים-צ'ק פוינטים הופיעו בהרכב משני, תוך השארת ההרכב הראשון ועמוס הכוכבים בבית. זה מזכיר את העבודה ההיברידית שצ'ק פוינט אימצה בימים אלה של פוסט קורונה: חלק מהזמן העובדים עובדים מהבית ובחלקו האחר – מהמשרד. למרות זאת ואף על פי שזה לא הוגן – כי אם איטליה-צ'ק פוינט הייתה מופיעה עם ההרכב החזק שלה, היא כנראה הייתה כובשת יותר שערים וגורמת לשווייץ-רד-האט לעבוד לשלב הבא, היא ניצחה שוב את המשחק ושוב לא ספגה גול.

ההיסטוריה מוכיחה שלעתים, מעבר להרכב משני במשחקים "לא חשובים" עלול להוציא את הקבוצה מהמומנטום החיובי שבו היא הייתה. אני מקווה שזה לא יקרה לנבחרת הנפלאה של איטליה-צ'ק פוינט.

תמיד נחמד לשים תמונה של גארת' בייל - גם כשהוא מאכזב. צילום ארכיון: BigStock

תמיד נחמד לשים תמונה של גארת' בייל – גם כשהוא מאכזב. צילום ארכיון: BigStock צילום: BigStock

וויילס-F5 המשיכה את האליפות הטובה שלה, על אף שהכוכב הגדול שלה, גארת' בייל, המשיך לאכזב ולהחטיא. אבל גם ב-10 שחקנים, הצליחו הוויילסים-F5ים לעמוד בפרץ, להפעיל את מנגנוני ההגנה של F5, לאזן את העומסים במגרש (Load Balancing) ולהעביר את שאר המשחק, לאחר הכרטיס האדום שספגו, מבלי לספוג עוד שערים – אחרי שהם ספגו את השער הראשון כשעוד היו בהרכב מלא. הם הצליחו לעלות מהמקום השני לשלב הבא, בזכות הפרש שערים עדיף על שווייץ-רד-האט – כמו שהם עלו מהמקום השני ביורו הקודם.

שווייץ-רד-האט .Vs טורקיה-סרוויס נאו

ואם בשווייץ-רד-האט עסקינן, במשחק השני הופיעה נבחרת הקוד הפתוח מארץ האלפים והיודל, מאוכזבים מההפסד במחזור הקודם לאיטליה-צ'ק פוינט, ומולם טורקיה-סרוויס נאו, שהמשיכה לתת שירות אבל שכחה שבכדורגל צריך להבקיע – ולא לספוג.

זיו מנדל, מנכ"ל ג'ון ברייס הדרכה ומטריקס שירותי R&D ואוף שור. צילום: ניב קנטור

זיו מנדל, מנכ"ל ג'ון ברייס הדרכה ומטריקס שירותי R&D ואוף שור. צילום: ניב קנטור

שווייץ-רד-האט שיחקה בידיעה שניצחון רב שערים עשוי להעלות אותה לשלב הבא מהמקום השני, אבל שהוא נדרש גם אם היא לא תגיע שנייה – כדי לייצר מצב שבו היא תסיים במקום השלישי בבית עם המאזן הטוב ביותר. או, יותר נכון, עם מאזן שיעבור לפחות שתי נבחרות אחרות שסיימו במקום השלישי בבית שלהן. כבעלת תוכנת התווכה JBOS, שווייץ-רד-האט הוכיחה במשחק מי הבוס וכבשה שלושה שערים. אלה אמנם לא הספיקו כדי לעבור את וויילס-F5 בטבלה, אבל לדעתי, סביר להניח שהם יספיקו להעביר אותה לשלב הבא.

טורקיה-סרוויס נאו חגגה את השער הראשון שלה בטורניר. אלא שהדרך שלה בטורניר הסתיימה והיא תחזור לשחק במוקדמות המונדיאל, בתקווה להמשיך שם את המשחקים הטובים והניצחונות שהיא השיגה שם לפני היורו.

הכותב הוא מנכ"ל ג'ון ברייס הדרכה ומטריקס שירותי R&D ואוף שור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים