החברה להגנת הטבע הטמיעה מערכת להפצה מהירה של הודעות חירום למטיילים

המערכת האוטומטית של אי טי סי טק מאיצה את תהליך העברת המסרים לקבוצות מטיילים בשטח, שהיה עד כה ידני, ומאפשרת ליצור איתם קשר בערוצים שונים - גם במקומות שבהם אין קליטה ● ההיקף הכספי של הפרויקט: מאות אלפי שקלים

שניר שמחון, מנהל מוקד טבע של החברה להגנת הטבע. צילום: באדיבות החברה

החברה להגנת הטבע הטמיעה באחרונה במוקד הביטחון והבטיחות שלה מערכת הפצה מהירה של הודעות לקבוצות של מטיילים בכל רחבי הארץ. ההיקף הכספי של הפרויקט לא נמסר, אבל ההערכה בשוק היא שמדובר במאות אלפי שקלים.

המערכת שהותקנה היא של אי טי סי טק מערכות, והיא כוללת יכולות של המרת טקסט לדיבור וההיפך. היא מאפשרת ניהול הודעות חירום למטיילים ומדריכים היישר ממערכת ה-CRM של הלקוח, ומוודאת קבלת תשובה מהנמען.

מוקד הביטחון והבטיחות, שנקרא מוקד טבע, מטפל בטיולים רבים מדי יום, כאשר הלקוחות העיקריים הם משרד החינוך, תנועות הנוער וקבוצות שונות של מטיילים. המוקד מחובר לכל מערכות החירום בישראל, ובכל שינוי בשטח שבו נמצאים המטיילים ומחייב לתת להם התראה, כמו שינוי במזג האוויר או אירוע ביטחוני, נוצר צורך מיידי בהעברת הודעות לאחראים על הקבוצה. עד כה, הקשר היה באמצעות שמונת המוקדנים של מוקד הטבע של הרשות, והוא לא היה יעיל מספיק, בהינתן העובדה שהמוקד מטפל בעשרות אלפי טיולים שונים בשנה, כאשר טיול יכול לכלול גם קבוצות גדולות של עד כדי כמה מאות אנשים.

"הטמעת המערכת הקפיצה את תהליכי העבודה כמה שנים קדימה"

לדברי שניר שמחון, מנהל המוקד, "המערכת שהותקנה מאפשרת את הפצת ההודעה למספר רב של קבוצות בו זמנית. היא יודעת לעקוב אחרי השיחה, אם הנמען לא עונה היא יודעת לחזור, וכן ביכולתה לפנות לגורמים אחרים שקשורים לאותו טיול, כמו מנהל בית הספר או אחראי אחר".

מוקד טבע של החברה להגנת הטבע. צילום: באדיבות החברה

מוקד טבע של החברה להגנת הטבע. צילום: באדיבות החברה

שמחון ציין שאחד היתרונות של המערכת הוא בגמישות שלה. "היא יודעת לשלוח לנמענים הודעות טקסט באמצעות ערוצים שונים והודעות קוליות כאחד. זה טוב במיוחד לקבוצות מטיילים מהחברה החרדית, שיש להם טלפונים כשרים, שם לא ניתן לקבל הודעות ווטסאפ", אמר.

הוא הוסיף כי "בכל רגע נתון מתבצעים ניטור ומעקב אחרי שיחות הטלפון, וסטטיסטיקות מוצגות למנהלים בזמן אמת, כולל טבלאות פירוט ותיעוד היסטוריים, בשילוב התוכן מה-CRM".

לדברי שמחון, "הטמעת המערכת נעשתה במסגרת תהליכי ההתייעלות של החברה להגנת הטבע. המערכת הקפיצה כמה שנים קדימה את תהליכי העבודה הקיימים אצלנו וככל שהעומס על המוקד גדול יותר, היא פותרת צווארי בקבוק, חוסכת במשאבי כוח אדם ומסייעת להצלת חיים".

דריה אהרוני בלדינגר, מנכ"לית אי טי סי טק, ציינה כי המערכת ייעודית עבור מוקדי חירום, והיא חלק מפיתוח מערכות קול סנטר רב ערוצי שמבצעת החברה עבור מוקדים מסוג זה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים