ביום המסחר הראשון בניו-יורק: מניית ווקמי צנחה ב-7%

המשקיעים בנסדא"ק ערכו לחברה הישראלית, שמסייעת לארגונים במסע הדיגיטלי שלהם, קבלת פנים צוננת למדי

האם שער המניה של ווקמי לאחר ההנפקה יתוקן בימים הקרובים? צילום אילוסטרציה: BigStock

ווקמי התקבלה בנסדא"ק באווירה די צוננת: ביום המסחר הראשון לאחר ההנפקה שלה, שנערכה אתמול (ד'), צנחה מניית החברה ב-7%. בתום יום המסחר הגיע שער המניה של החברה הישראלית ל-28.86 דולר, לאחר שמעט לפני הסגירה הוא רשם שפל של 27.65 דולר. וולקמי העמידה את שער ההנפקה על 31 דולר למניה – לפי שווי של 2.6 מיליארד דולר. יצוין שבמסחר שלאחר סגירת שערי וול-סטריט נרשמה יציבות יחסית בשער המניה של החברה.

ווקמי, שפיתחה פלטפורמה שלדבריה "מאיצה את הטרנספורמציה הדיגיטלית של ארגונים" ומסייעת להם את הדיגיטל, נוסדה ב-2011. היא מעסיקה מעל 900 עובדים בתל אביב, סן פרנסיסקו, צפון קרולינה, לונדון, סידני וטוקיו, ועל לקוחותיה נמנות כ-35% מחברות הפורצ'ן 500.

החברה נסחרת בניו-יורק תחת הסימון WKME וההנפקה שלה צפויה להימשך עד יום ו'. במהלכה היא מציעה 9,250,000 מיליון מניות. כלומר, בכוונתה לגייס סכום ברוטו של 287 מיליון דולר. החתמים המובילים הם שלוש חברות פיננסיות בולטות: גולדמן זאקס, מורגן סטנלי וסיטי גרופ. כחתמי משנה משמשות שלוש חברות פיננסיות לא פחות בולטות: ברקליס, וולאס פארגו ו-BMO קפיטל. לחתמים ניתנת אופציה לרכוש עוד 1,387,500 מניות בתוך 30 יום מיום ההנפקה במחיר ההתחלתי של ההנפקה, קרי – 31 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים