בניית ועיצוב אתרי אינטרנט: דודא גייסה 50 מיליון דולר

החברה סיימה את הסבב הרביעי – והגבוה ביותר שלה עד כה ● היא מייעדת את הסכום להמשך התרחבות ופיתוח המוצר שלה

מייסדי דודא: אמיר גלט, סמנכ"ל הטכנולוגיות, ואיתי סדן, המנכ"ל. צילום: רפאל שחורי

דודא, שמפתחת מערכות לבניית ועיצוב אתרי אינטרנט לסוכנויות דיגיטל ופלטפורמות תוכנה כשירות (SaaS), הודיעה היום (ד') כי היא גייסה 50 מיליון דולר בסבב הגיוס הרביעי – והגבוה ביותר שלה עד כה. הגיוס הנוכחי הובל על ידי קרן קלארידג' ישראל והשתתפו בו משקיעים קיימים. כחלק מכך, רמי הדר, שותף מנהל בקלארידג', הצטרף למועצת המנהלים של החברה.

בדודא מייעדים את הסכום שגויס להאצת הצמיחה שלה באמצעות פיתוח הטכנולוגיה הקיימת, פיתוח מוצרים חדשים והרחבת ההשקעות בכל מחלקות החברה, עם דגש על מחלקות המו"פ, המכירות והשיווק.

החברה הוקמה ב-2009 על ידי איתי סדן ואמיר גלט, וגייסה עד כה 100 מיליון דולר. היא מעסיקה 180 עובדים, מתוכם 90 בתל אביב והשאר בפאלו אלטו, קולורדו, לונדון וברזיל. דודא מפתחת כלים המאפשרים למעצבי אתרים וסוכנויות דיגיטל לייעל את יכולותיהם ולשלב בין תהליכי ויכולות העיצוב לתהליכי העבודה מול לקוחות הקצה. הפלטפורמה של דודא כוללת גם פתרון White label, המאפשר לסוכנויות לנהל את הלקוחות, ההרשאות ועוד. בנוסף, דודא מאפשרת לחברות תוכנה כשירות להציע שירותי עיצוב אתרים גם עבור לקוחות קטנים ובינוניים, מעבר לליבת העסקים הקיימת שלהן.

בחברה אומרים שהמערכת שלהם ייחודית בכך שהיא נבנתה במיוחד עבור מעצבי אתרים ופלטפורמות, ומאפשרת יכולות הרחבה וקסטומיזציה רבות, כך שהלקוחות יכולים להתאים את המערכת לצרכים שלהם.

על לקוחותיה של דודא נמנים מעצבים ופלטפורמות תוכנה כשירות בעולמות הנדל,ן, המלונאות, ניהול הנכסים, האופנה, ה-CRM, השיווק הדיגיטלי ועוד. בחברה מציינים שמעל 17 אלף אנשי מקצוע בנו כבר כמיליון אתרים בהתבסס על הפלטפורמה שלה.

סדן אמר כי "בשנים האחרונות, ובשנה האחרונה במיוחד, חווינו צמיחה משמעותית, ובעזרת הגיוס הנוכחי אנחנו מתכוונים להאיץ אותה ולהגדיל את החברה בישראל ובחו"ל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים