ברנרד ארנו, האיש העשיר בעולם, השקיע עשרות מיליונים ב-Wiz הישראלית

ארנו הוא אחד המשקיעים הבולטים בסבב הגיוס האחרון של חברת אבטחת הסייבר הצומחת ביותר בעולם ● הוא הדיח לפני כמה ימים את ג'ף בזוס מצמרת רשימת האנשים העשירים ביותר בעולם

משקיע בסייבר הישראלי. ברנרד ארנו. צילום: ג'יימי באראנד, מתוך ויקיפדיה

ברנרד ארנו, שעקף באחרונה את ג'ף בזוס כאיש העשיר בעולם, נחשף היום (ה') כאחד המשקיעים הבולטים בסבב הגיוס ש-Wiz, סטארט-אפ אבטחת הסייבר של אסף רפפורט, השלים באחרונה – סבב שהובל על ידי סיילספורס ושהסכום שגויס במסגרתו עמד על יותר מ-120 מיליון דולר. החברה לא מסרה את סכום ההשקעה המדויק של המולטי-מיליארדר הצרפתי, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי מדובר בעשרות מיליוני דולרים – מה שעושה אותו למשקיע משמעותי מאוד בסבב.

ארנו השקיע ב-Wiz באמצעות קרן ההשקעות שלו, Aglaé Ventures. ההיי-טק הוא אמנם לא עיקר הפעילות שלו – ארנו הוא המנכ"ל והיו"ר של חברת האופנה LVMH, שמחזיקה בזכויות על המותג לואי ויטון – אולם נראה שגם הוא מבין את הפוטנציאל הרב הגלום באבטחת הסייבר וב-Wiz, שהיא החברה הצומחת ביותר בעולם בתחום. לשם המחשה, יחד עם הסבב הנוכחי, מגיע הסכום שהחברה גייסה ל-350 מיליון דולר – בקצת יותר משנה בלבד.

Wiz הוקמה במרץ אשתקד, מעט לפני הקורונה, וניצלה את המעבר המהיר לענן ולעבודה מרחוק על מנת לצמוח מאוד בתקופת המשבר. הפתרון שלה "מנתח את כלל ההיבטים של סביבת הענן באופן מידי ומייצר מיפוי מדויק של הסיכונים בסביבה. בכך הפתרון מאפשר למומחי אבטחה להתמקד בסיכונים המהותיים ביותר בסביבת הענן. הפלטפורמה של Wiz סורקת באופן רציף את כלל סביבת הענן, כולל כל סוגי המחשוב, מנתחת לעומק את מבנה הרשת וכן את הרשאות הגישה בסביבה, ובונה באופן אוטומטי תמונת סיכונים כוללת לצוות האבטחה – כל זאת ללא צורך בשינוי כלשהו של הסביבה עצמה", לפי רפפורט.

כאמור, ארנו (ומשפחתו) הוא האיש העשיר ביותר בעולם, ועל פי הרשימה המתעדכנת של פורבס, הונו נאמד, נכון להיום, ב-192.7 מיליארד דולר. זאת, לאחר שהוא הפסיד ביממה האחרונה 1.6 מיליארד. ארנו עקף לפני ימים אחדים את בזוס, שעמד בראש הרשימה במשך תקופה לא קצרה. הונו של מייסד אמזון עומד על 192.1 מיליארד דולר – ואגב, הוא הרוויח מאז העדכון הקודם של הרשימה 2.1 מיליארד. אחריהם נמצאים אילון מאסק, מנכ"ל טסלה ו-SpaceX, עם 152.9 מיליארד דולר, וביל גייטס, ממייסדי מיקרוסופט ומי שעמד במשך הרבה שנים בראש הדירוג, עם 126.6 מיליארד. את החמישייה הראשונה סוגר מארק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל פייסבוק, שההון שלו נאמד ב-119.3 מיליארד דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים