Wiz של אסף רפפורט גייסה מעל 120 מיליון דולר – בהובלת סיילספורס

חברת הסייבר של המנכ"ל לשעבר של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח גייסה יותר מ-350 מיליון דולר בתוך קצת יותר משנה

אסף רפפורט, ממייסדי ומנכ"ל Wiz. צילום: נתנאל טוביאס

סטארט-אפ הסייבר Wiz של אסף רפפורט גייס מעל 120 מיליון דולר, בסבב בהובלת סיילספורס – כך נודע לאנשים ומחשבים. יצוין שהחברות לא הוציאו הודעה מטעמן על הגיוס.

Wiz הוקמה במרץ אשתקד ועל פי בלומברג גייסה, יחד עם הסכום הנוכחי, יותר מ-350 מיליון דולר. מלבד סיילספורס, על המשקיעות בחברה נמנות, בין היתר, הקרנות אדוונט, סקויה, אינסייט פרטנרס וגרינואקס קפיטל. בסבב האחרון, בדצמבר אשתקד, שבו Wiz גייסה 100 מיליון דולר, הוערך השווי שלה ביותר מ-1.7 מיליארד דולר, מה שאומר שהחברה הפכה לחד קרן בתשעה חודשים בלבד.

רפפורט הקים את Wiz יחד עם שלושת שותפיו לייסוד אדאלום, שאיתם הוא עובד מזה כ-15 שנים, מאז שירותם המשותף בצה"ל: עמי לוטבאק, סמנכ"ל הטכנולוגיות, ינון קוסטיקה, סמנכ"ל המוצרים, ורועי רזניק, סמנכ"ל המחקר והפיתוח. גם אדאלום היה סטארט-אפ בתחום הסייבר, והוא נמכר ב-2015 למיקרוסופט תמורת 350 מיליון דולר. עם הרכישה הצטרפו רפפורט וחבריו לענקית מרדמונד, ובהמשך הוא הפך למנכ"ל חברת המו"פ שלה בארץ – מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח. כל אחד מהם עזב את מיקרוסופט לחוד בסוף 2019, והם הקימו את החברה החדשה. Wiz מעסיקה עשרות עובדים והמוצר שלה נמצא בשימוש על ידי עשרות לקוחות, ביניהם כמה חברות פורצ'ן 100.

רפפורט הסביר לאחר השלמת סבב הגיוס הקודם כי "מוצרי האבטחה לענן מורכבים ומייצרים יותר מדי התראות לצוותי האבטחה. Wiz פיתחה פתרון שמנתח את כלל ההיבטים של סביבת הענן באופן מידי ומייצר מיפוי מדויק של הסיכונים בסביבה. בכך הפתרון מאפשר למומחי אבטחה להתמקד בסיכונים המהותיים ביותר בסביבת הענן. הפלטפורמה של Wiz סורקת באופן רציף את כלל סביבת הענן, כולל כל סוגי המחשוב, מנתחת לעומק את מבנה הרשת וכן את הרשאות הגישה בסביבה, ובונה באופן אוטומטי תמונת סיכונים כוללת לצוות האבטחה – כל זאת ללא צורך בשינוי כלשהו של הסביבה עצמה. המערכת ניתנת לפריסה בכל ענן תוך דקות ומשפרת באופן מהותי את אופן העבודה והיעילות של צוותי אבטחת המידע בענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים