"הדרך להפיכת הארגון לחכם עוברת בענן מלא מלא"

עופר מילבסקי, סמנכ"ל תפעול בסאפ ישראל: "אנו מסייעים לארגונים לעבור לענן באופן 'מלא מלא', עם התחייבות לאותה רמה של יציבות המערכות כמו שיש להן ברישוי מסורתי, ובדרך זו ביכולתם להיות ארגון חכם"

עופר מילבסקי, סמנכ"ל תפעול, סאפ ישראל. צילום: ניב קנטור

"מנמ"רים נדרשים להביט קדימה, לטווח של עשור ולבנות לארגון שלהם מערכות מחשוב, אשר יהפכו אותו לארגון חכם, כזה אשר פועל על בסיס תהליכים מתקדמים ומודרניים, תהליכים מבוססי טכנולוגיות משבשות. אנו מסייעים לארגונים לעבור לענן באופן 'מלא מלא', עם התחייבות לאותה רמה של יציבות המערכות כמו שיש להן ברישוי מסורתי, ובדרך זו ביכולתם להיות ארגון חכם", כך אמר עופר מילבסקי, סמנכ"ל תפעול, סאפ (SAP) ישראל.

מילבסקי התראיין לאנשים ומחשבים במסגרת פורום 3C מבית אנשים ומחשבים, שנערך בסוף השבוע האחרון בדובאי.

לדבריו, "המודל שאותו אנו מציעים ללקוחות הארגוניים, שנקרא Rise with SAP, הוא בעל שתי שכבות. השכבה האחת היא האפליקטיבית, והשנייה היא השכבה הטכנולוגית".

מילבסקי ציין, כי "כבר לפני 20 שנים, החברה הבינה שלא מעניין אותה על איזה בסיס נתונים ירוצו התוכנות שלה, והיא פיתחה את מערכותיה באופן אגנוסטי, כך שהן ירוצו על כל בסיס נתונים. בהמשך לאותה תפיסה לגבי התשתיות, סאפ חתמה על חוזים לשיתוף פעולה טכנולוגי עם כל ספקיות הענן המובילות – אמזון ווב סרביסז (AWS), Azure של מיקרוסופט (Microsoft) , גוגל קלאוד (Google Cloud) ועלי באבא. בדרך זו היא ייתרה את הצורך בבניית תשתיות, כי הפתרונות שלה רצים על גבי כל העננים. עוד אנו מתחייבים לענן עסקי עם יציבות של 99.9%, משמע אנו שומרים על יציבות וזמינות המערכות באותה רמה כמו שיש בסביבת הרישוי המסורתי. האלמנט השני במעבר לענן הוא הכנסת יכולות חדשות, כאלו אשר לא פותחו על ידי סאפ, וגם לאלו אנו מספקים תמיכה".

השכבה השנייה, ציין, "היא זו הטכנולוגית. פיתחנו פלטפורמה חוצת ארגון, SAP Business Technology Platform, שבה כל הפתרונות נבנים על גבי אותה תשתית. כל הפתרונות פתוחים, והם בעלי אינטגרציה לכלל המערכות, לא רק לפתרונות של סאפ. זאת, כי אנו מבינים שארגונים מצויים בעידן שבו יש לעבוד באופן פתוח. הפלטפורמה מטפלת בתהליך של המרת הנתונים לערך עסקי, והיא כוללת עשרות תהליכים מבוססי בינה מלאכותית, לימוד מכונה ו-RPA".

כך, הסביר מילבסקי, "תשתיות העננים הציבוריים, יחד עם מערכות הליבה שעברו לענן, בצירוף שירותים מנוהלים ותוכנת סאפ – מביאים לעלות בעלות כוללת (TCO) מופחתת – כי המחיר של כל המערך הזה הוא אחד וקבוע. עוד אנו מתחייבים לזמינות של 99.7%, עם תמיכה בכל מחזור חיי התוכנה, כך שהלקוח הארגוני עובד עם ומול ספק אחד".

"הארגון החכם", סיכם מילבסקי, "יצרוך פתרונות פתוחים, מבוססי SaaS דוגמת SAP SuccessFactors ו-SAP Ariba – אותם אנו מפתחים סביב SAP HANA. זאת, לצד פתרונות נקודתיים, שפיתחו שותפי נישה שלנו, או עם פתרונות שפיתחו הלקוחות הארגוניים בעצמם. במהלך השנה החולפת הטמענו את המערכות שלנו בקרב לקוחות ארגוניים רבים בישראל, בהם שופרסל וסופר פארם. מגיפת הקורונה כבר יצרה שינוי ניכר בעולמות חוויית המשתמש והציפה את הצורך לפתרונות היקפיים, עם חוויית לקוח איכותית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים