רייטבאונד מגייסת 12 מיליון ד' – הופכת את תהליך המכירות לאוטונומי

החברה פיתחה תהליך מכירה אוטונומי מבוסס בינה מלאכותית - החל ממחקר שוק, מציאת לקוחות פוטנציאליים ופנייה מותאמת אישית למקבלי החלטות באמצעות ערוצים שונים ● מתכננת להכפיל את גודלה עד שנת 2022 ולגייס לתפקידים מגוונים בארה"ב ובישראל

שמחים בחברת רייטבאונד. צילום: רייטבאונד

רייטבאונד (RightBound), שפיתחה פתרון להפיכת תהליך המכירות לאוטונומי, המבוסס בינה מלאכותית, הודיעה היום על גיוס של 12 מיליון דולר. החברה, אשר גייסה בתחילתה מקרן הון הסיכון הישראלית IBI Tech Fund, השלימה לאחרונה גיוס נוסף בהובלת Innovation Endeavors האמריקנית.

החברה מונה כיום 20 עובדים ובכוונתה להכפיל את גודלה עד שנת 2022 ולגייס לתפקידים מגוונים בארה"ב ובישראל. החברה צומחת באופן עקבי בקצב מרשים של 100% לרבעון בשנה האחרונה.

רייטבאונד מציגה פרדיגמה מחשבתית וטכנולוגית חדשנית לתהליך המכירה המורכב של חברות B2B והופכת תהליך ארוך וידני לתהליך אוטונומי מבוסס בינה מלאכותית – החל ממחקר שוק, מציאת לקוחות פוטנציאליים ופנייה מותאמת אישית למקבלי החלטות באמצעות ערוצים שונים.

הטכנולוגיה של החברה משדרגת ומשפרת את הביצועים של צוותי מכירות בכמה דרכים, והמנוע החכם של רייטבאונד מתחבר עם טכנולוגיות תומכות מכירה ותיקות בשוק כגון Salesforce, Hubspot, Outreach.io ו-Salesloft. צוותי המכירות ממשיכים לעבוד על פלטפורמות אלו, אולם ללא צורך לבצע פעולות ידניות ומאמצים רבים על מנת לנהל את מערך הלידים שלהם, מה שמותיר להם זמן ואנרגיה להתמקד בבניית מערכות יחסים אישיות עם הלקוחות, עם הפוטנציאל הגבוה ביותר לעסקה. לאורך זמן, האלגוריתם של רייטבאונג לומד ומשפר את התהליך.

"מכונות אף פעם לא יחליפו בני אדם בשיחות מכירה עסקית", מציין רן אלגיסר, מייסד ומנכ"ל רייטבאונד’ "אך בהחלט הגיע הזמן שצוותי מכירות יעלו מדרגה וייהנו מאוטומציה ואופטימיזציה של תהליך המחקר, איתור ויציאת פנייה ראשונית, המותאמת אישית לכל לקוח ולקוח באמצעות בינה מלאכותית. הטכנולוגיה שלנו מעלה את יחס ההמרה בין יצירת קשר עם לקוח פוטנציאלי לתיאום פגישת מכירה מ- 1% ליותר מ- 2%".

לדבריו, "בשנה האחרונה, גילו נציגי המכירות כי חלק מן השיטות המוכרות והנפוצות ליצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים כבר אינן תואמות את המציאות החדשה של עבודה מהבית. כבר לא ניתן היה להשיג אנשים בטלפונים המשרדיים, שעות וימי העבודה המסורתיים השתנו, ואפילו שליחת חבילות ומתנות למשרדים פיזיים כבר פחות רלוונטית. מכיוון שהמנוע האוטונומי של רייטבאונד לומד את התנהגותם של הלקוחות הפוטנציאליים ומתאים את אופי ואופן הפנייה תוך כדי תנועה – הטכנולוגיה מהווה חבל הצלה עבור צוותי המכירות, ומאפשרת להם להסתגל לשינוי הניכר באופי העבודה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים