שליחת מתנות מותאמות אישית: סנאפי גייסה 70 מיליון דולר

החברה, המפתחת מרקטפלייס לשליחת מתנות מותאמות אישית בקלות ובמהירות באמצעות אלגוריתם, צמחה ביותר מ-800% בשנה החולפת ● תשתמש בכספי הגיוס כדי להתרחב לסגמנטים ושווקים חדשים ומתכוונת לגייס כ-200 עובדים בעולם, מתוכם כ-100 עובדים בישראל

מייסדי סנאפי. חני גולדשטיין ודביר כהן. צילום: אלעד מלכה

סנאפי (Snappy), המפתחת מרקטפלייס לשליחת מתנות מותאמות אישית בקלות ובמהירות באמצעות אלגוריתם, הודיעה היום כי השלימה סבב גיוס (סדרה C) בהיקף של 70 מיליון דולר, תשעה חודשים בלבד לאחר שהחברה גייסה סבב הון שלישי בהיקף של 25 מיליון. בסך הכול גייסה החברה עד כה יותר מ-100 מיליון דולר.

את סבב הגיוס הנוכחי הובילה GGV Capital בהשתתפות המשקיעים הקיימים: 83North, Saban Ventures ו-Hearst Ventures. החברה תשתמש בכספי הגיוס כדי להמשיך להשקיע בטאלנטים ובחדשנות ברמה עולמית, בזמן שהיא מתרחבת לסגמנטים ושווקים חדשים, בוחנת רכישות וממשיכה להגדיר מחדש את הקטגוריה.

סנאפי  נוסדה בשנת 2015 על ידי חני גולדשטיין ודביר כהן, ששמו לעצמם כמטרה לבנות פלטפורמת מתנות שתתגבר על הקשיים של שליחת מתנות אישיות בצורה פשוטה ותהפוך את החוויה למהנה ונטולת מתחים. החברה מחזיקה משרדים בניו יורק, לונדון ותל אביב, ומעסיקה יותר מ-100 עובדים. בעקבות הגיוס הודיעה החברה, כי בכוונתה לגייס כ-200 עובדים בעולם, מתוכם כ-100 עובדים בישראל.

כחלק מהמהלך, יצטרף לדירקטוריון סנאפי הנס טונג, שותף מנהל ב-GGV Capital. החברה צירפה גם שני מנהלים בכירים לצוות ההנהלה שלה: אליסון סגר, לשעבר CMO בריטניה בפיי-פאל (PayPal); ואיימי סטולדט, לשעבר סמנכ"לית משאבי אנוש בפלוטון (Peloton).

במהלך ארבע השנים האחרונות הפכה סנאפי לשותפה נאמנה של יותר מ-1,000 ארגונים, כולל  מיקרוסופט, Adobe, Comcast ו-Uber, ולקוחותיה שלחו יותר ממיליון מתנות בששת החודשים האחרונים בלבד. הצמיחה השנתית בהכנסות, בשיעור של 800%, ודירוגי לקוחות של חמישה כוכבים מעידים על הפוטנציאל העצום שיש לסנאפי.

הפלטפורמה של החברה מציעה מתנות איכותיות ממותגים ומקמעונאים מובילים, שנבחרו בקפידה על ידי אנשי מקצוע בשילוב עם אלגוריתם, המתאים את המתנה באופן אישי למקבל המתנה תוך בדיקת זמינות במלאי בזמן אמת. המערכת יודעת להשתלב בפלטפורמות משאבי אנוש מובילות כדי לשלוח מתנות אוטומטית במועדים כמו חגים, ימי הולדת של עובדים, קבלת קידום, וכד׳. לקוחות סנאפי מקבלים גישה לפידבק ותובנות בזמן אמת ממקבלי המתנות כדי להבין טוב יותר את ההשפעה החיובית של התוכניות שלהם.

"הלקוחות שלנו מחפשים דרכים חדשניות ויעילות יותר להפגין הערכה כלפי העובדים שלהם בעולם שהופך לדיגיטלי יותר ויותר", אמרה גולדשטיין, מנכ"לית החברה. "חלק מההצלחה שלנו היא תוצאה של התמקדות בחלק הכיפי של החוויה ויצירת רגעים קסומים שיפתיעו וישמחו את מקבלי המתנות. המטרה שלנו היא להפוך למרקטפלייס המתנות העולמי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים