אופק טכנולוגיות תפיץ את מוצרי סופוס בישראל

במסגרת שיתוף הפעולה, תפיץ אופק טכנולוגיות למשווקי סופוס בישראל את סל הפתרונות הרחב של סופוס, הכולל פיירוולים, הגנת תחנות קצה ושרתים, מערכות  EDR, הצפנות, סינון מיילים מתקדם, שירותי צייד איומים (SOC) ועוד

מימין: דורון כחילה, מנהל פעילות סופוס בישראל, ורהב רוזנטל, מנכ״ל אופק טכנולוגיות. צילום: אופק טכנולוגיות

חברת אבטחת הסייבר סופוס (Sophos) הודיעה היום כי בחרה בחברת אופק טכנולוגיות (Ofek Cloud MSP Distribution) כמפיצה למוצריה. אופק מתמחה בהפצת שירותי ענן מתקדמים בטכנולוגיות MSP.

במסגרת שיתוף הפעולה, תפיץ אופק טכנולוגיות למשווקי סופוס בישראל את סל הפתרונות הרחב של סופוס, הכולל פיירוולים, הגנת תחנות קצה ושרתים, מערכות  EDR, הצפנות, סינון מיילים מתקדם, שירותי צייד איומים (SOC) ועוד. ההפצה תתבצע בתצורה חודשית, ולכל סביבה קיימת (ענן ציבורי/פרטי, היברידי או מקומי), זאת, בנוסף לייצוג והפצה של לקוחות נוספים בתחום. אופק טכנולוגיות תספק למשווקים בישראל את הפלטפורמה של פתרונות הסייבר של סופוס בענן, לרבות מעטפת ניהול רחבה, הכוללת יכולות חיוב, ניהול ותמיכה.

לדברי רהב רוזנטל, מנכ״ל אופק טכנולוגיות, ״באנו לשנות את שוק ההפצה בישראל, בעיקר בתחום הגנה על המידע באמצעות מודל חודשי גמיש, המעניק ללקוחות הישראליים זמינות, סקלביליות והתאמה אישית. השילוב של מוצרי סופוס בפלטפורמות, המוצרים ומערכות האוטומציה הקיימות היום באופק טכנולוגיות ישנה את חוקי המשחק בשוק המקומי ויעניק אקו-סיסטם שלם בפתרון מקצה לקצה לארגונים ולשותפים״.

לדברי דורון כחילה, מנהל פעילות סופוס בישראל, "אנו עדים היום לכך, שהיערכות ארגונית מקדימה, על ידי רכישת הכלים והשירותים הנכונים, יכולה למנוע נזק גדול לארגונים במקרה של תקיפת סייבר, שעלולה להביא לידי השבתת הארגון. הבחירה באופק קלאוד כמפיץ MSP תאפשר למשווקים להגן על ארגונים רבים, בצורה פרואקטיבית, בעלות חודשית, ובכך תאפשר גם לעסקים קטנים ובינוניים להתגונן מפני תקיפות מורכבות ואיומים לא ידועים, תוך קבלת שירות מומחה מחברה מובילה בתחום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים