האם נטפליקס רוצה להיות גם מלכת המשחקים?

לפי דיווחים שונים, נטפליקס מתכוונת לקדם את נושא הגיימינג, ולהציע למנויים חבילת משחקים, או חבילה של סרטים ומשחקים

תוצאות טובות במחצית השנייה של 2021. נטפליקס

נראה שמלכת הסטרימינגג נטפליקס (Netflix) רוצה להפוך גם למלכת המשחקים, ועשויה להציע חבילת משחקים למנויים, כך לפי דיווחים שונים בימים האחרונים.

הדיווח הראשון פורסם ביום שישי, על כך נטפליקס מתכוונת לגייס מנהל בכיר לקידום נושא הגיימיג ושוקלת להציע חבילת משחקים בדומה לחבילת Arcade של אפל (Apple). עוד דווח, שנטפליקס החליטה לא לשלב פרסומות במשחקים, אם כי זה לא בטוח, והתוכניות של נטפליקס עדיין לא ברורות.

בדיווח נוסף שפורסם אתמול, ציין מקור, כי למנויי נטפליקס תוצע חבילה שתכלול הן סרטים והן משחקים, וכי ייתכן כי השירות יושק ב-2022.

נטפליקס לא אישרה רשמית את הידיעה, אך בהצהרה שפרסמה הותירה דלת פתוחה לרעיון שהיא אכן מתכננת להתרחב בתחום. "המשתמשים שלנו מעריכים את המגוון והאיכות של התכנים שלנו", ציינה נטפליקס. "זוהי הסיבה שאנו מרחיבים בקביעות של ההיצע שלנו – מסדרות לתכנים תיעודיים, סרטים, סרטי מקור מקומיים ותוכניות ריאליטי. הלקוחות נהנים גם מסיפורים שהם אוהבים – החל מתוכניות אינטראקטיביות כמו סידרת "דברים בטבע", או משחקים המבוססים על סידרת "דברים מוזרים", "בית הנייר" ועוד,  כך שאנו נרגשים לעשות יותר בנושא בידור אינטראקטיבי" – לשון ההודעה.

לנטפליקס יש כותרים רבים המובססים על משחקים פופולריים, שכבר פורסמו או מצויים בעבודה, ככך שהחברה לבטח רואה את הערך הטמון במשחקי וידיאו, וזה לא לא הגיוני לחשוב שהחברה תרצה לשווק את הסדרות באמצעות משחקים חדשים, או לייצר משחק שיהפוך לסרט או סידרה בעתיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים