סייסנס הטמיעה את הפתרון ההיפר-מאוחד של נוטניקס

פתרון Nutanix HCI, שהוטמע על ידי DNA-IT, פועל באתרים של סייסנס בישראל ובאירופה, ומיועד לשימושם של אנשי הפיתוח של החברה ● היקף הפרויקט: מעל מיליון שקלים

אפי מור, דירקטור IT גלובלי בסייסנס. צילום: סטודיו שרית מור

DNA-IT השלימה באחרונה פרויקט ליישום הפתרון ההיפר-מאוחד (Hyperconverged) של נוטניקס בשני דטה סנטרים של סייסנס בישראל ובאירופה. היקף הפרויקט עומד על מעל מיליון שקלים.

פתרון Nutanix HCI מהווה כעת את התשתית המשמשת את עובדי המחקר והפיתוח של סייסנס ברחבי העולם ועל פי החברה, הוא מאפשר להם רמת ביצועים של פי חמישה בהשוואה לעבר. הפתרון מהווה תשתית מאוחדת של מחשוב, אחסון ותקשורת עבור מאות שרתים וירטואליים, שרצים על גבי 26 שרתים פיזיים של HPE.

בסייסנס החליטו לבצע את הפרויקט עקב איטיות ובעיות ביצועים שחוו צוותי הפיתוח, שנזקקים לתשתיות IT ומשאבי מחשוב רבי עוצמה, עם דרישות הולכות וגדלות ככל שהחברה גדלה במהירות. צוותי הפיתוח עבדו קודם לכן על אותן תשתיות המשמשות את יתר מערכות המידע של החברה. בעקבות הצורך לספק לצוותי הפיתוח סביבה מהירה, יציבה וקלה לניהול הוחלט בסייסנס להקים תשתית נפרדת עבורם בהתבסס על הפתרון ההיפר-מאוחד של נוטניקס, מה שלדברי החברה מאפשר להם לקבל ביצועים ברמה גבוהה, מהירות, גמישות, יכולת גידול ושרידות.

יותר מהר ויותר זול

לדברי אפי מור, דירקטור IT גלובלי בסייסנס, "יישום הפתרון הביא לתוצרים מדהימים: גידול דרמטי בביצועים, תהליכי פיתוח ובדיקות מהירים בהרבה, וכתוצאה מכך השגת ערך עסקי רב".

"במקביל לכך, היציבות והשרידות טובים בהרבה בהשוואה לעבר", הוסיף. "עצם איחוד התשתיות לפתרון אחד מאפשר לנו לחסוך עלויות ברכש הפתרון ובתחזוקת התשתית. ניהול התשתיות פשוט ואינטואיטיבי הרבה יותר כעת. חסכנו עלויות רבות בהשוואה למערך אחסון מסורתי, ואנחנו יכולים לגדול בנפחי הפעילות והאחסון בקלות ובעלויות נמוכות יותר בהשוואה לפתרונות מסורתיים". מור ציין כי "בתוך יומיים המערכת פעלה באופן מלא".

אלעד רוזן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של DnA-IT, אמר כי "סייסנס נמצאת בתהליכי צמיחה והאפשרות לספק תשתית מהירה, גמישה, בטוחה ובעלת יכולת גידול בעלויות לא יקרות נותנת לה ערך רב ומאפשרת לה להוציא מוצרים לשוק במהירות. כיוון שהוקם אי של מחשוב עבור צוותי הפיתוח, שנפרד מיתר התשתיות הארגוניות, הושגו עבורם שקט וביצועים טובים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים