מיקרוסופט מסיימת את התמיכה בפתרון הבלוקצ'יין כשירות שלה

החברה מפסיקה את התמיכה בפתרון, שנוצר כתוצאה משיתוף פעולה בינה לבין חברה שמתמחה בתחום ● אולם, ככל הנראה, עומד להיות תחליף עבור הלקוחות

מקור: BigStock

מיקרוסופט הודיעה כי החליטה לסגור את פתרון הבלוקצ'יין כשירות שהיא מציעה, המבוסס על Azure. מדובר בפתרון שהיא החלה להציע כבר ב-2015, בעקבות שיתוף פעולה עם ConsenSys, ומאפשר יכולות מבוססות את'ריום ללקוחות סביבת הענן שלה.

ההודעה על סיום התמיכה בשירות הופיעה כפוסט בבלוג של החברה. נכתב בו כי "ב-10 בספטמבר 2021 תבוטל התמיכה בבלוקצ'יין ב-Azure. אנא העבירו את נתוני החשבונות שלכם מהשירות ב-Azure לפתרון חלופי, בהתבסס על מצב הפיתוח או הייצור שלכם".

הענקית מרדמונד לא סיפקה סיבה מוגדרת להחלטה הזו, שכאמור סוגרת את השירות לאחר כשש שנות פעילות. עם זאת, במקביל, ConsesSys הודיעה שהיא פועלת, יחד עם מיקרוסופט, כדי לשלב את פתרון ה-Quarom שהיא רכשה מ-JPMorgan בשנה שעברה לטובת בסיס הלקוחות של Azure, במטרה לספק להם שכבת פרוטוקול בסיסי בקוד פתוח לשילוב את'ריום בפיתוחים שלהם. כך שאפשר לומר שלצד הדלת הנסגרת נפתח חלון חדש של הזדמנויות עבור משתמשי Azure שרוצים לבסס פיתוחים המבוססים על טכנולוגיית הבלוקצ'יין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים